معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور:

وضعیت راههای ارتباطی نقش اساسی در رشد و توسعه هر شهرستان دارد

هرمزگان(پانا)-معاون وزیر و ریاست سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور در بازدید سرزده از محورهای حوزه شرق استان هرمزگان گفت: وضعیت راههای ارتباطی نقش اساسی در رشد وتوسعه هر شهرستان دارد.

کد مطلب: ۹۲۹۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد
وضعیت راههای ارتباطی نقش اساسی در رشد و توسعه هر شهرستان دارد

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان: حسن نیا معاون وزیر و ریاست سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور به همراه معاون برنامه ریزی سازمان متبوع و داریوش باقرجوان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان از راههای مواصلاتی حوزه شرق استان هرمزگان بازدید و رهنمودهای لازم را ارائه و جهت رفع مشکلات موجود دستورات لازم را صادر نمود .

معاون وزیر و ریاست سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور ضمن بازدید از پروژه های راهداری حوزه استحفاظی شرق استان اشاره ای به اهمیت ایمنی راهها نمود و افزود: وضعیت راههای ارتباطی نقش اساسی در رشد وتوسعه هر شهرستان دارد که با توجه به حساسیت راه های ارتباطی شهرستان های واقع شده در حوزه شرق استان هرمزگان و آمار بالای تصادفات جاده ای و اهمیت نجات جان رانندگان و هموطنان بهره بردار از محورهای مواصلاتی این حوزه باید راهها هرچه سریعتر ایمن سازی و مشکلات راههای اصلی و روستایی موجود با افزایش جراغ چشمک زن و روشنایی، نصب علائم و رفع نقاط حادثه خیز مرتفع تا از ایجاد ترافیک سنگین دراین محور جلوگیری گردد.

این مقام مسئول در بازدید از بزرگراه محور بندرعباس - میناب ضمن اعلام رضایت از عملکرد اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان بندرعباس به میرزائی رئیس این اداره پیشنهاد کرد که در بحث ایمنی این محور توجه ویژه نماید .

گفتنی است، داریوش باقرجوان ضمن همراهی این مقام مسئول گزارش جامع و مختصری در خصوص عملکرد ادارات راهداری شهرستانهای حوزه شرق و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان ارائه نمود و گفت راهداران پرتلاش و زحمتکش استان هرمزگان در تمام ساعات شبانه روز به فعالیت می پردازند که نتیجه این زحمات کاهش سه سال متوالی تلفات وتصادفات جاده ای این استان میباشد .

شایان ذکر است مهندس حسن نیا باتفاق مهندس مقبلی و مهندس باقرجوان از راههای مواصلاتی و پروژه های در دست اقدام حوزه شرق از قبیل پل نظرآباد کهنوج ، قلعه گنج ، مارز و فاریاب زیارت نیز بازدید و دستورات لازم جهت پیشبرد سریعتر این پروژه ها را صادر نمود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار