برگزاری شورای اداری شیروان باحضوروزیرکشور

شیروان(پانا)- شورای اداری شهرستان شیروان با حضور وزیر کشور، استاندار خراسان شمالی و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۹۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری شورای اداری شیروان باحضوروزیرکشور

وزیر کشور دولت جمهوری اسلامی ایران در این نشست با تبریک دهه کرامت گفت: ما باید قدر این نظام و انقلاب و مردمی را که پای این انقلاب ایستاده اند و در ظرف 40 سال گذشته که شاهد فراز و فرودهایی بودیم و هر کدام سختی ها و فشارها و اقدامات سختی را که نسبت به این انقلاب اسلامی روا داشته شد و می توانست هر کشور و یا حکومت دیگری را از بین ببرد قدر بدانیم.

دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی با اشاره به نگرانی غرب از گسترش اسلام در جهان افزود: حضرت امام خمینی(ره) بحث رسیدگی به محرومان و مستضعفان را از روز اول حرکت انقلاب مطرح نمودند و ما با کشورهای همسایه فرهنگ و قرابت مشترکی داریم و اگر از ایران اسلامی نبود الان داعش کل منطقه را گرفته بود و دشمنان به دنبال این هستند که به اسلام و مسلمین و تمدن اسلامی ضربه وارد کرده و خشونت و قتل را گسترش داده و جلوی پیشرفت اسلام را بگیرد.

وی گفت: در منطقه از ثبات سیاسی خوبی برخوردار هستیم و هیچ کشوری به اندازه ایران به بحث دموکراسی، رسانه ها، انتخابات و ... نپرداخته است و اگرچه اختلاف نظر در کشور وجود دارد ولی با همه این ها در حوزه سیاسی، ثبات وحدت و انسجام وجود دارد و ان شاء الله در انتخابات آینده حضور مردم پرشکوه تر خواهد بود و یکبار دیگر این شکوه و عظمت را به جهان نشان خواهیم داد.

رحمانی فضلی با اشاره به ثبات جمهوری اسلامی ایران در حوزه های امنیت، اقتصاد، اجتماعی و فرهنگی اظهار داشت:پاسخگویی به مطالبات مردم، دست همه شما اعضای شورای اداری است و سرنوشت مردم پشت این درها به دست شماست و باتوجه به سلسله مسئولیت هایی که داریم کار زیاد و مطالبه فراوان و توانمندی متناسب با آن نیاز است و فطرت انسان به دنبال عشق و محبت و نیکی و خوبی کردن است و باید به نیت خیر و قربة الی الله برای تقویت دین، حکومت، اسلام و قدرتمندی برای مقابله با دشمنان تلاش نمود تا موجب اقتدار حکومت باشیم.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار