تکریم و معارفه مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس

شیراز (پانا) - مراسم تکریم و معارفه مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس با حضور رئیس صدا و سیما و فرمانده سپاه فجر استان فارس برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۹۰۹۸
لینک کوتاه کپی شد
تکریم و معارفه مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس گفت : استان فارس همواره جز پیشروها بوده و درزمان دفاع مقدس بر اساس اعداد و ارقام 36 رده ی رزم و پشتیبان رزم اعم از ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران ، جهاد سازندگی و نیروی انتظامی و غیره در این استان وجود داشته و بر همین اساس 276 هزار ایثارگر در سامانه اطلاعاتی اداره کل ثبت شده که این تعداد شامل شهدا، جانبازان و رزمندگان می باشند.
حمید رضا گرامی اداره کل حفظ آثار را تنها رده و نماینده ستاد نیروهای مسلح شمرد و افزود : ماموریت اصلی ما حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس است به همین دلیل تلاش های زیادی با محوریت شهرداری صورت گرفته. و آنچه در ادامه مد نظر است بحث محتوایی است.
گرامی با اشاره به بحث تاریخی دفاع مقدس به عنوان یکی از ماموریت های به زمین مانده ادامه داد : ما 360 عنوان پژوهشی را در این راستا مشخص کردیم که نزدیک به 30 گروه از فرماندهان در این راستا قدم هایی را برداشته اند.
وی تصریح کرد : مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان علاوه بر اینکه هنوزگالری آن تکمیل نشده با تلاشی که دوستان داشته اند در حوزه گردشگری به عنوان رده برتر شناخته شده و مورد تشویق قرار گرفت.
گرامی کارهای صورت گرفته را توفیقی از جانب خداوند دانست و گفت : با توجه به فرموده مقام معظم رهبری من نگرانم دفاع مقدس دچار تحریف و فراموشی شود اگر ما تلاشمان را مضاعف نکنیم برای نسل های آینده کوتاهی کرده ایم.
وی سعید کوشکی را جانشین خود معرفی کرد و اضافه کرد :
امیدواریم همه ی دوستان تلاش کنند تا این ماموریت دلی را به سرانجام برسانند.
در ادامه سعید کوشکی با اشاره به 8 سال دفاع مقدس گفت : اگر امروزه در دنیا قدرت های استکباری ذلیل شده اند، لبنان و سوریه و فلسطین مقاومت می‌کنند اینها همه تلاش شجاعانه رزمندگان است.
وی نماز را پرچم ایمان مومن برشمرد و افزود : آنچه جامعه ی امروز ما را تهدید می کند بی توجهی به نماز است و ما باید به وسیله ی نماز به خودسازی برسیم.

خبرنگار : مهدیه پژاوند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار