نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی:

اتحاد، اولین و آخرین وصیت امام(ره) و رهبری است

شیروان(پانا)- آیت الله ابوالقاسم یعقوبی نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی در سفر ریاست محترم جمهوری اسلامی به شهرستان شیروان با تبریک دهه کرامت و ولادت باسعادت علی بن موسی الرضا(ع) گفت: از شما مردم خوب و با صفا، که در این هوای گرم و واقعا گرم، که در این استان کم سابقه دارد این گرما و این گرمای حضور شما به این گرما افزوده است، خداوند به شما در این روز مبارک، اجر مضاعف عنایت بفرماید.

کد مطلب: ۹۲۹۰۹۶
لینک کوتاه کپی شد
اتحاد، اولین و آخرین وصیت امام(ره) و رهبری است

آیت الله ابوالقاسم یعقوبی با اشاره به سلام ویژه از امام رضا(ع) به مردم با بیان روایتی زیبا از حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از امام رضا(ع) نقل می کند که سلام ما را به دوستان ما برسانید افزود: امام رضا(ع) توصیه هایی را به مردم گوش زد می کند و می فرمایند، پیروان ما، مسلمان ها، مواظب باشند که شیطان برآن ها مسلط نشود و راه شیطان را ببندند و این سبیل و تسلط شیطان را مانع بشوند، تا شیطان های جنَی و انسی بر آن ها مسلط نشوند.

وی با بیان پیام دوم امام رضا(ع) گفت:پیروان ما با صداقت زندگی کنند صداقت در گفتار و رفتار داشته و امانت دار باشند و هر یکی که هر مسئولیتی که دارد، این مسئولیت امانت است، آن را حفظ کند و هر کسی که در هر جا خدمتگزار است، امین مردم است و باید از گفتگوهای بی فایده، از بحث های بی نتیجه، از مباحثی که نتیجه ای برای دین و دنیایشان ندارد پرهیز کنند و این گفتگوهای انرژی هدر ده را در زندگی شان نداشته باشند و از همه مهم تر به دیدن هم بروند و دید و بازدید هم را داشته باشند و مهربانی و صله رحم را گسترش بدهند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی در توصیه آخر امام رضا(ع) به شیعیان و پیروان ایشان اظهار داشت: شیعیان و پیروان من هیچگاه همدیگر را تخریب نکنند، تخریب کردن کار مسلمان نیست اگر انتقاد داریم بگوییم اما همدیگر را تخریب نکنیم.

یعقوبی با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات و پایان کار هستیم افزود: مواظب باشیم برای دنیای دیگران، دین مان را از دست ندهیم و اتحادمان را حفظ کنیم چرا که امسال شکوه انتخابات، شکوه انقلاب است و دشمن منتظر است که پایان امسال چگونه به صحنه می آییم، و ما باید خودمان را برای همایش سیاسی مقتدرانه در مقابل هجمه های بیگانگان آماده کنیم.

وی گفت: مواظب باشیم انرژی هایمان را هدر ندهیم و در راه پیشرفت انقلاب، داشتن سلایق سیاسی ممنوع نیست اما سلایق، ما را از اهداف باز ندارد.

یعقوبی در پایان افزود: از خداوند می خواهیم به حق امام هشتم (ع) کشور، رهبر، ملت رشید و خدمتگزاران عزیز ما را در پناه علی بن موسی الرضا(ع) حفظ و حمایت بفرماید.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار