معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش گلستان:

هدایت تحصیلی بر اساس علاقه دانش آموزان و توسعه متوازن رشته هاست

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش گلستان گفت: هدایت تحصیلی بر اساس علاقه دانش آموزان و توسعه متوازن رشته هاست.

کد مطلب: ۹۲۹۰۹۵
لینک کوتاه کپی شد
هدایت تحصیلی بر اساس علاقه دانش آموزان و توسعه متوازن رشته هاست

گرگان(پانا)- ابراهیم حاجیلری معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان در خصوص هدایت تحصیلی دانش آموزان اظهار کرد: برنامه هدایت تحصیلی دانش آموزان و توسعه متوازن رشته ها در راستای برنامه ششم توسعه و اسناد بالادستی صورت می گیرد.

حاجیلری گفت: معلمین، مشاوران و مدیران مرتبط با هدایت تحصیلی دانش آموزان، تلاش هایی انجام داده اند تا دانش آموزان با اطمینان و آرامش بیشتری بر اساس ذوق و علاقه، استعداد و توانمندی و فرصت های کاری و شغلی بتوانند در پایه دهم ثبت نام نموده و ادامه تحصیل دهند.

وی افزود: هرچند مشکلاتی بر سر راه دانش‌آموزان وجود دارد، مبنی بر اینکه خیلی از خانواده ها و بعضی از دانش آموزان بدون در نظر گرفتن شرایط کلی جامعه و آینده شغلی تلاش می کنند تا در رشته خاص ثبت نام کنند. لذا به این دسته از عزیزان پیشنهاد می شود تا با مشورت و مشاوره های مناسب با آینده نگری از وضعیت تحصیلی و شغلی با آگاهی بیشتری ثبت نام کنند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش گلستان گفت: برگه های هدایت تحصیلی برای همه دانش آموزان پایه نهم صادر گردیده است و برای همه دانش آموزان شرایط ثبت نام ایجادشده است بنابراین خانواده های محترم بدون هیچگونه دغدغه و نگرانی مطمئن باشند که همه دانش آموزان در مدارس ثبت نام خواهند شد و هیچ دانش آموزی مشکل ثبت نام نخواهد داشت.

وی ادامه داد: انتظار می رود اولیای محترم دانش آموزان بر اساس عملکرد تحصیلی و بررسی های مشاوره ای، همچنین ذوق و علاقه دانش آموزان و وضعیت شغلی و کاری استان و کشور بر اساس اولویت رشته‌های موردنظر دانش آموزان راثبت نام نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار