مسئول انجمن هنرهای تجسمی لامرد؛

فراخوان نمایشگاه آفتاب هنر در لامرد منتشر شد

لامرد ( پانا )- مسئول انجمن هنرهای تجسمی لامرد از اعلام فرخوان سومین نمایشگاه آفتاب هنر، با هدف ایجاد زمینه تعامل، ارتباط میان هنرمندان خلاق و فعال در عرصه ی هنر خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۹۰۵۸
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان نمایشگاه آفتاب هنر در لامرد منتشر شد

سلمان هاشم پور در گفت و گو با خبرنگار پانا؛ دستیابی و معرفی آخرین دستاوردهای هنری منطقه در حوزه هنرهای تجسمی، کشف استعداد های هنری، تشویق هنرمندان نوجوان و جوان، ایجاد بستر مناسب برای بروز خلاقیت‌های هنری، انتقال پیام هنرمندان، تلاش برای معرفی هنر و هنرمندان شهرستان به مناطق دیگر از دستاورد های این نمایشگاه که در نیمه دوم دی ماه سال جاری با موضوع آزاد در لامرد برپا می شود اعلام کرد و گفت: نقاشی، عکاسی، خوشنویسی، مجموعه فعالیت هنر گرافیک، نگارگری، کاریکاتور، حجم سازی، صنایع دستی مدرن، کارتون، انیمشین و المان های شهری از محوریت های مختلف این نمایشگاه است.

مسئول انجمن هنر های تجسمی لامرد شرکت در این دوره از نمایشگاه آفتاب هنر را آزاد اعلام کرد و گفت: علاقه مندان میتوانند آثار خود را حداکثر تا دهم دی ماه سال جاری به دفتر انجمن هنرهای تجسمی لامرد ارائه دهند که پس از پایان مهلت ارائه آثار در دی ماه، هیات انتخاب، آثار رسیده را بررسی و پس از مرحله نهایی آثار برگزیده برای نمایش به نمایشگاه آفتاب هنر ارسال می‌شوند.

وی برگزاری کارگاه های آموزشی در حین برگزاری نمایشگاه با حضور اساتید مجرب، برگزاری میزگردهای تخصصی، برگزاری بخش ویژه نمایشگاه نقاشی کودکان، برگزاری نمایشگاه کتاب های تخصصی هنر و کتاب های پر فروش و برگزاری پرفرمنس آرت از جمله برنامه های دیگر این نمایشگاه برشمرد.
هاشم پور با اشاره به اهمیت بخش تخصصی و اجرایی انجمن های هنری همچون آفتاب هنر در ایفای نقش در جامعه و پرورش افراد توانمندتر خاطرنشان کرد: کتمان نمیتوان کرد چرا که انسان بی نهایت طلب است، همواره به هنر و زیبایی گرایش دارد و نسل جدید، کودک و نوجوان از این قاعده کلی مستثنی نیست.

وی در پایان با ابراز امیدواری از مشارکت مناسب و به موقع مسئولین لامرد و همچنین استان فارس در برنامه های آفتاب هنر، به منظور تشویق هنرمندان و عموم مردم به هنر تأکید کرد: شناخت و انتقال تجربه های هنرمندان به یکدیگر در جهت غنای هنری فرهنگی و اجتماعی هر منطقه ثمر بخش و پیوندی از ذات هنر خواهد داشت چراکه هنر مرز نمیشناسد.

خبرنگار/فاطمه زائری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار