مدیر سازمان دانش آموزی شهرستان آرادان خبرداد:

المپیاد مهارت های پیشتازان شهرستان آرادان برگزار شد

سمنان (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی شهرستان آرادان خبرداد: با هدف آشنایی هرچه بیشتر با فعالبت های سازمان دانش آموزی و آمادگی جهت اعزام دانش آموزان به اردوی ملی، المپیاد مهارت های پیشتازان شهرستان آرادان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۹۰۵۰
لینک کوتاه کپی شد
المپیاد مهارت های پیشتازان شهرستان آرادان برگزار شد

طاهره رکنی، در طی برگزاری اردوی المپیاد مهارت های پیشتازان شهرستان آرادان، هدف از برگزاری این اردو را آشنایی دانش آموزان با فعالیت های عملی تشکیلات پیشتازان، روش زندگی، آشنایی با طبیعت و زندگی در شرایط سخت عنوان کرد.

وی بیان کرد: در طول برگزاری این اردو، شرکت کنندگان با شرح وظایف، برنامه های مهارتی، فنی، فرهنگی و آموزشی از جمله دوره های آموزشی گره، امداد و نجات، نظام جمع و سایر آموزش های اولیه سازمان دانش آموزی در خصوص تشکل پیشتازان در چارچوب مقررات آشنا شده و آموزش دیدند.

مدیر سازمان دانش آموزی شهرستان آرادان افزود: تمرین عملی - مهارتی دانش آموزان پیشتاز به منظور ارتقاء سطح علمی - عملی دانش تشکیلاتی و آمادگی دانش آموزان منتخب برای شرکت در اردوی کشوری و نیز شناسایی دانش آموزان توانمند در حوزه فعالیت کاری سازمان دانش آموزی، سنجش دانش تشکیلاتی دانش آموزان جهت شرکت در برنامه های اردویی درون و برون استانی و همچنین ایجاد انگیزه در بین دانش آموزان در راستای فعالیت های تشکیلاتی از دیگر اهداف محوری برگزاری چنین اردوهایی است.

رکنی خاطرنشان کرد: آموزش، یادگیری مستمر، بکارگیری و فعالیت برای تحقق ماموریت ها بر اساس اساسنامه تشکل پیشتازان، جزء اهداف این اردو است که با بهره گیری از ظرفیت مجمع مدرسین استان و نیز مدرسین کشوری، به پیشتازان پسر و دختر، آموزش هایی در خصوص نظام جمع، امداد و کمک های اولیه، گره و چوب بندی و ... داده شد.

گفتنی است؛ این اردو با حضور رئیس سازمان دانش آموزی استان و تیم ارزیابی برگزار شده و ارزیابی از تیم ها توسط ارزیابان استان صورت گرفته و نفرات انتخابی برای شرکت در اردوی ملی اعلام خواهند شد.

به گزارش پانا؛ اردوی ملی پیشتازان پسر سراسر کشور از تاریخ 9 الی 13 مردادماه و برای پیشتازان دختر از تاریخ 16 الی 20 مردادماه سال جاری در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار