روحانی: سختی و مشکل داریم اما دل زنده و با روحیه هستیم

شیروان(پانا) - در سال روز ولادت هشتمین ستاره آسمان امامت و ولایت حسن روحانی رئیس جمهوری، به همراه جمعی از اعضای کابینه دولت ، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی نماینده ولی فقیه استان، دکتر محمد علی شجاعی استاندار، میهمان مردم ولایت مدار استان خراسان شمالی در شهرستان شیروان بودند.

کد مطلب: ۹۲۹۰۴۹
لینک کوتاه کپی شد
روحانی: سختی و مشکل داریم اما دل زنده و با روحیه هستیم

رئیس جمهوری در این اجتماع با شکوه با تبریک دهه کرامت و ولادت امام رضا(ع) گفت: امام رضا (ع) افتخار ایرانیان است و خوشحالم که در میلاد مبارک حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) میهمان مردم غیور استان خراسان هستیم.

وی با اشاره به اینکه ۱۴ ماه است که دشمنان سخت ترین تحریم ها را به ایران تحمیل کردند اما مقاومت ملت، آن ها را در همه صحنه های بین المللی شکست داد، افزود: امروز دنیا می داند که مردم ایران در برابر فشار متزلزل نمی شوند و آمریکا در جهان و منطقه در برابر ملت ایران شکست خورد و ما در کنار مردم، مشت قدرت خود را به کسانی نشان می دهیم که بدنبال توطئه علیه ایران هستند.

روحانی در رابطه با اعتبارات اختصاص یافته در افتتاح پروژه های این سفر اظهار داشت: امروز 10هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه در استان خراسان شمالی افتتاح خواهد شد که در این سفر ۴۰۰ میلیارد تومان برای راه و راه آهن و ۷میلیارد تومان برای احداث استادیوم تخصیص می دهیم.

رئیس جمهور در ادامه در رابطه با اختصاص اعتبار برای سایر پروژه های این سفر گفت: در آغاز انقلاب ۷۵۰۰ مگاوات، و در سال ۹۲ معادل ۶۹ هزار مگاوات داشتیم و امروز ۸۱ هزار مگاوات تولید برق داریم و در بخش آب برق و آب ۳۷۰۰ میلیارد تومان پروژه در خراسان شمالی افتتاح می شود.

رئیس جمهوری در ادامه با اشاره به اینکه بیش از وعده های سفر سال ۹۴، به این استان اعتبار اختصاص دادیم افزود: در طول ۶ سال این دولت ۳۵ سد را تکمیل یا ساخته شده است و در این سفر آب رسانی به 30 روستای استان افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه سختی و مشکل داریم اما دل زنده و با روحیه هستیم اظهار داشت: با وجود فشارها، بدهی خارجی کشور ۲۵ درصد کاهش یافت و ما روی پای خود ایستادیم و دستمان به سوی صندوق های بیگانه دراز نشد و شما مردم، کشاورزان، کارگران و صنعتگران بودید که کشور را در شرایط سخت و سیل، استوار نگاه داشتید و من از ملت، نیروهای مسلح، دستگاههای اجرایی و نهادها، برای کمک به سیل زدگان تشکر می کنم.

روحانی مجموعه اعتبارات دولتی، صندوق توسعه ملی و نهادهای غیر دولتی در این سفر را ۵۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه خراسان شمالی اعلام نمود.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار