آموزش و پرورش گیلان، ۳۴۱ نیروی جدید جذب می کند

رشت (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: ۳۴۱ نیروی جدید در آزمون استخدامی ماه آینده، جذب آموزش و پرورش این استان می شوند.

کد مطلب: ۹۲۸۹۷۳
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش گیلان، ۳۴۱ نیروی جدید جذب می کند

به گزارش پانا و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان ، نادر جهان آرای اظهار داشت: این تعداد جذب بر اساس مجوزهای سازمان امور اداری کشور و پس از موفقیت در آزمون مرداد ماه امسال و گذراندن یک سال دوره‌های آموزشی، مهر ماه سال آینده به استخدام آموزش و پرورش در می آیند.

وی با اشاره به بازنشسته شدن یک هزار و ۹۴۵ فرهنگی در سال تحصیلی ۹۹_ ۹۸، افزود: آموزش و پرورش با دو شیوه مدیریت صحیح منابع انسانی و همچنین استفاده از ظرفیت‌های استخدامی، نیازهای آموزشی خود را مرتفع می‌کند.

جهان آرای خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش با استفاده از ظرفیت دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان و برگزاری آزمون‌های استخدامی (ماده ۲۸) کمبودهای خود را جبران می‌کند و در این راستا در مهر ۹۸، ۷۴ دانش آموخته دانشگاه فرهنگیان در سال‌های گذشته و همچنین ۲۳۱ نفر از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال ۹۷ امسال وارد کلاس‌های درس می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به برخی کمبودهای نیروی انسانی در استان بیان داشت: استفاده متوازن از نیروهای زن و مرد، تعیین تکلیف مربیان پیش دبستانی و توزیع عادلانه ساعت‌های حق التدریس از راههای برون رفت جبران کمبود نیروی انسانی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار