شورای بازگشای مدارس شهرستان دشستان تشکیل شد

دشتستان،بوشهر(پانا)_ شورای بازگشای مدارس شهرستان دشستان با موضوع آغاز سال تحصیلی جدید، ساماندهی نیروی انسانی و گزارش فعالیت کارگروه های بازگشایی مدارس تشکیل جلسه داد .

کد مطلب: ۹۲۸۹۵۸
لینک کوتاه کپی شد
شورای بازگشای مدارس شهرستان دشستان تشکیل شد

مدیر آموزش و پرورش دشتستان در نشست تخصصی شورای بازگشایی مدارس اظهار داشت: هدف از تشکیل این شورا اینست که پروژه مهر امسال با بهترین کیفیت وباکمترین چالش پیش ببریم تا سال تحصیلی خوبی راشروع کنیم.

سید حسن لواسانی فرد گفت: کارگروه ها ی پنج گانه شورای بازگشای مدارس تشکیل، با تقسیم وظایف و برنامه ریزی منظم به استقبال سال تحصیلی جدید خواهیم رفت .

وی تصریح کرد: امسال پیش بینی ورود بیش از 3 هزار دانش آموز در پایه اول ابتدایی را داریم که باید فضا و امکانات مناسب برای شروع تحصیل آنها فراهم شود.

لواسانی فرد ابراز کرد: با آغاز سال آینده کلاس بدون معلم نباید داشته باشیم از این رو لازم است آموزش های مربوطه تمهیدات لازم در خصوص تخصیص نیروی انسانی و صدور ابلاغ همکاران را با جدیدت دنبال نمایند.

مدیر آموزش و پرورش دشتستان اول مهر را روزی مهم در سال تحصیلی خواند و با بیان اینکه ایجاد فضای شاداب در مدرسه در اول مهر بسیار حائز اهمیت می باشد اظهار کرد: نظافت وتمیزی مدرسه، رنگ آمیزی محیط، سرویس و راه اندازی وسایل سرمایشی داخل کلاس ها و .... از نکات مهمی است که مدیران باید با حساسیت بیشتری آن را دنبال نمایند.

این مقام مسئول تصریح کرد: دبیر شورای بازگشایی مدارس شهرستان دشتستان معاونت آموزش ابتدایی می باشد و لازم است همه واحدهای دیگر گزارش عملکرد خود در این خصوص را به صورت منظم به این معاونت ارسال نمایند.

گفتنی است در این نشست معاونین پشتیبانی و توسعه مدیریت، معاونت پرورشی و تربیت بدنی، معاونین آموزش ابتدایی و آموزش متوسطه به تفکیک گزارش عملکرد خود را در خصوص تامین تجهیزات و امکانات، ساماندهی نیروی انسانی و صدور ابلاغ همکاران آموزشی ارائه دادند.

خبرنگار : مهتاب بوستانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار