به مناسبت روز عفاف و حجاب:همایش پیاده روی بانوان بسیجی در خضری دشت بیاض

بیرجند(پانا) ـ به مناسبت روز عفاف وحجاب بیش از ۱۰۰ نفر از بانوان بسیجی خضری دشت بیاض درهمایش پیاده روی بانوان بسیجی شرکت کردند.

کد مطلب: ۹۲۸۹۵۴
لینک کوتاه کپی شد
به مناسبت روز عفاف و حجاب:همایش پیاده روی بانوان بسیجی در خضری دشت بیاض

همایش پیاده روی بانوان بسیجی ، با شرکت جمعی از زنان و دختران بسیجی و اقشار بانوان برگزار وشرکت کنندگان بر حفظ حجاب و عفاف و ترویج آن در جامعه تاکید کردند.

این تعدادمسیر مسجد امام حسین تا مجتمع رفاهی امام رضا خضری دشت بیاض را پیمودند.

شرکت کنندگان در این حرکت فرهنگی از مسئولان خواستند جلوی ترویج بی حجابی از سوی برخی افراد بی بند و باردر جامعه گرفته شود.

همچنین مجتمع رفاهی امام رضا "ع"دیشب میزبان یک زوجی از روستای کلاته سری بود که با هدف بهره مندی از فضای معنوی و متبرک شدن پیوند آسمانی زندگی خودرا درشب میلاد امام رضا اغاز کردند

عروس و دامادی که زندگی خود را به دور از چشم و هم چشمی و مصرف گرایی شروع می کنند هم به اقتصاد خانواده خود کمک می‌کنند و هم در راستای اقتصاد مقاومتی کمک اساسی خواهد بود و از طرفی در مقابل روحیه مصرف گرایی هم انسان را از وادی همدلی و همراهی خارج می کند و هم زمینه بداخلاقی و بی اعتمادی را فراهم میسازد.

گفتنی است جاری کردن صیغه عقد این زوج توسط امام جمعه خضری دشت بیاض، عکس یادگاری از جمله برنامه هایی بود که در جشن این یک زوج درشب میلاد امام رضا (ع) در خضری دشت بیاض برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار