معاون فرماندار تفت تأکید کرد: لزوم برخورد با مشترکین پرمصرف آب

تفت (پانا) - "محمدجواد نعمتی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری تفت خواستار صرفه‌جویی مردم در مصرف آب شد و گفت: خوشبختانه در ابتدای سال جاری شاهد بارش‌های خوبی در سطح شهرستان بودیم اما متأسفانه این بارش‌ها بر منابع آبی زیرزمینی تأثیر به سزایی نداشته است.

کد مطلب: ۹۲۸۹۴۵
لینک کوتاه کپی شد
معاون فرماندار تفت تأکید کرد: لزوم برخورد با مشترکین پرمصرف آب

"محمدجواد نعمتی" در نشست بررسی مشکلات قطعی آب در نقاط مختلف شهرستان تفت گفت: با توجه به بروز مشکلات و قطعی آب در نقاط مختلف شهرستان ضروری است بر اساس قانون در صورت لزوم آب مشترکین پرمصرف قطع شود.
وی در ادامه افزود: متأسفانه شاهد هستیم که تصور مردم بر این است که در سال پرآبی قرار داریم و صرفه‌جویی در مصرف آب را فراموش کرده‌اند و بعضاً از آب‌لوله‌کشی برای کشاورزی استفاده می‌کنند که همین موضوع مشکلاتی را برای تأمین آب در نقاط مختلف شهرستان به وجود آورده است.
نعمتی تصریح نمود: با توجه به بروز مشکلات در تأمین آب در نقاط مختلف شهرستان ضروری است بر اساس قانون با مشترکین پرمصرف برخورد صورت گیرد و در صورت لزوم آب مشترکین پرمصرف قطع شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان تفت خواستار حضور مسئولین آبفار شهرستان در نقاط مختلف شهرستان شد و تأکید نمود: مسئولین آبفار شهرستان با بازدید نقاطی از شهرستان که با قطعی آب روبرو هستند علت دقیق این مشکل را بررسی و برای رفع آن تصمیمات لازم را اتخاذ نمایند.
نعمتی در پایان خواستار همکاری مردم شهرستان تفت در مصرف بهینه آب شد و خاطرنشان کرد: امید است با همکاری مردم شریف شهرستان شاهد کمترین مشکل در این زمینه باشیم.
در ابتدای این نشست هر یک از بخشداران شهرستان به بیان مشکلات در حوزه آب پرداختند و پیگیری مسئولان آبفار شهرستان را خواستار شدند.
در پایان نیز "محمدمهدی خلاصه زاده" مدیر آبفار شهرستان به بیان دلایل قطعی آب و اقدامات صورت گرفته برای رفع این مشکل پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار