به دلیل کسب رتبه برتر کشوری در حوزه سواد آموزی :

تقدیر سرپرست وزارت آموزش وپرورش از مدیر کل آموزش و پرورش و معاون سوادآموزی کهگیلویه وبویراحمد

یاسوج (پانا) - در آئینی با حضور استاندار کهگیلویه وبویراحمد اعضای شورای آموزش وپرورش و شورای پشتیبانی سوادآموزی کهگیلویه وبویراحمد از سوی وزارت آموزش وپرورش از مسئولان سوادآموزی کهگیلویه وبویراحمد که رتبه برتر کشور را در اجرای فعالیتهای سوادآموزی کسب کرده اند، قدردانی شد.

کد مطلب: ۹۲۸۹۳۲
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر سرپرست وزارت آموزش وپرورش از مدیر کل آموزش و پرورش و معاون سوادآموزی  کهگیلویه وبویراحمد

«در اعلام وزارت آموزش وپرورش و تماس تلفنی سرپرست این وزارت با مقام عالی دولت در استان گفته شد که فعالیت های بسیار مطلوبی در حوزه سواد آموزی آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد انجام شده است.»
به همین مناسبت در آیینی با حضور استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد اعضای شورای آموزش وپرورش و شورای پشتیبانی سوادآموزی کهگیلویه‌وبویراحمد از سوی وزارت آموزش و پرورش از مسئولان سوادآموزی کهگیلویه وبویراحمد که رتبه برتر کشور را در اجرای فعالیتهای سوادآموزی کسب کرده‌اند، قدردانی شد.
در این نشست مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در 16 شاخص ارزیابی از سوی سازمان نهضت سوادآموزی در سال گذشته حوزه معاونت سوادآموزی 11 شاخص بالاتر از میانگین کشوری و 5 شاخص رتبه اول کشور ودر مجموع بین 32 استان رتبه دوم را به خود اختصاص داد.
هادی زارع پور گفت: استان در شورای سوادآموزی پشتیبانی-نماز کلید بهشت-خواندن با خانواده-تبلیغ وترویج وتوسعه مراکز یادگیری محلی رتبه اول کشور را کسب کرد.
معاون سوادآموزی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: در این ارزیابی کهگیلویه وبویراحمد جزء استانهای گروه اول قرار گرفت از استاندار ومسئولان حوزه سوادآموزی استان تقدیر شد
سیدحمدالله خواهش نیک گفت: امسال بیش از 4 هزار و 600 بی سواد وکم سواد از اول مرداد تا پایان آذر زیر پوشش فعالیتهای سوادآموزی قرار می‌گیرد.
در این آیین لوح تقدیر وزارت آموزش وپرورش به آقایان هادی زارع پور مدیرکل آموزش وپرورش استان و سیدحمدالله خواهش نیک معاون سواد آموزی آموزش و پرورش به پاس رتبه دوم کشور و لوح تقدیر معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سواد آموزی کشور به آقایان دکتر حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت به پاس حمایت در شورای پشتیبانی و اردشیر یاری معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش وپرورش استان به پاس موفقیت‌های عملکرد مالی و حمایت از فعالیت‌ها تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار