رئیس شورای اسلامی آذربایجان شرقی: 236 مقاله به دبیرخانه همایش ملی «مدیریت، گردشگری و توسعه پایدار » ارسال شده است

تبریز (پانا) - رئیس شورای اسلامی آذربایجان شرقی و دبیر همایش ملی «مدیریت، گردشگری و توسعه پایدار » گفت: از 236 مقاله رسیده به دبیرخانه این همایش، 129 مقاله در حوزه گردشگری، 43 مقاله در حوزه مدیریت و 64 مقاله در حوزه توسعه پایدار هستند.

کد مطلب: ۹۲۸۸۸۳
لینک کوتاه کپی شد
رئیس شورای اسلامی آذربایجان شرقی: 236 مقاله به دبیرخانه همایش ملی «مدیریت، گردشگری و توسعه پایدار » ارسال شده است

غلامحسین مسعودی ریحان در در نشست خبری با خبرنگاران استان بیان کرد: نقش مطبوعات در جامعه امروزی مانند سه قوه دیگر است و می تواند جامعه را به سوی توسعه پیش ببرد.

وی گفت: کنفرانس ملی "مدیریت، گردشگری و توسعه پایدار" به همت شورای عالی استان ها، دانشگاه فنی و حرفه ای و شهرداری تبریز در روزهای 26 و 27 تیرماه در تبریز برگزار می شود.

دبیر همایش ملی «مدیریت، گردشگری و توسعه پایدار » ادامه داد: از 236 مقاله رسیده به دبیرخانه این همایش، 129 مقاله در حوزه گردشگری، 43 مقاله در حوزه مدیریت و 64 مقاله در حوزه توسعه پایدار هستند.

مسعودی ریحان افزود: سخنرانی های کلیدی و نشست های علمی، ارایه مقالات برتر، کارگاه های آموزشی تخصصی و نمایشگاه تخصصی جانبی از برنامه های کنفرانس خواهند بود.

وی گفت: مدیریت و تعالی، اقتصاد و توسعه، حسابداری و مالی، بانکداری و روابط مالی بین المللی، کارآفرینی، توریسم درمانی،برنامه ریزی، مدیریت و طراحی شهری، نقاط قوت، ضعف، فرصت ها و تهدیدها در توسعه صنعت گردشگری، آموزش و پژوهش و گردشگریف جغرافیا، محیط زیست و گردشگریف گردشگری و ارتباطات، مهندسی معماری و توسعه پایدار، مهدنسی شهرسازی و توسعه شهری پایدار، منظر شهری پایدار و توسعه و مهندسی محیط زیست و محیط زیست شهری، محورهای اصلی این کنفرانس هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار