تجلیل ازمنتخبین مسابقات قرآن کریم اوقاف درشیروان

شیروان(پانا)- ازمنتخبین شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم و معارف اداره اوقاف و امور خیریه شیروان در آستان مقدس امام زاده حمزه الرضا(ع) این شهرستان تجلیل به عمل آمد.

کد مطلب: ۹۲۸۸۵۷
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل ازمنتخبین مسابقات قرآن کریم اوقاف درشیروان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شیروان گفت: در این دوره از مسابقات در بخش برادران اسماعیل نیک فهم، سیدمحسن علوی، محسن صفادل در رشته قرائت تحقیق، سیدمحمد حیدری، علیرضا شیردل، حسین رحمتی در رشته ترتیل، هادی اسماعیل زاده در رشته حفظ 20 جزء، حسین نیک نام، هادی مرادی، سعید نیکو در رشته اذان، سید جواد حسینی، حسین پور مومن و علی قدوسی در رشته دعاخوانی رتبه های اول تا سوم را کسب نمودند.

حجت الاسلام علی پرهیزکار در بخش خواهران نیز، سکینه فرجی، مهین راوند، مهری ایزانلو در رشته قرائت تحقیق، زهره یزدانی، سحر سپاهی، زهرا شفیعی در رشته ترتیل، زینب رضایی، زهرا فهیم، فروزان آذربایجانی در رشته حفظ کل، هما سعادتی، زهرا مقامی استاد، فهیمه قلیچی در رشته حفظ 20 جزء، رضوان بیگم موسوی، فاطمه رهنما، زهرا امانی رشوانلو در رشته حفظ 10 جزء، زبیده دانایی مقدم، فاطمه برزلی، مهدیه درپریش، اعظم آذین فر در رشته حفظ 5 جزء، مرضیه نجاری و طوبی رمضانی را به عنوان رتبه های اول تا سوم اعلام نمود.

داوری این دوره از مسابقات را رضا براتیدر بخش های (وقف و ابتدا و حسن حفظ)، حسینعلی ظفری(تجوید)، علی حسین بدیعی(صوت و لحن)، راضیه داوودی(حسن حفظ)، سکینه شکیبا(تجوید)، الهام علیزاده(صوت و لحن) و طاهره رحیمی(وقف و ابتدا) بر عهده داشتند.

هادی پور ابراهیم کارشناس فرهنگی و قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شیروان، حسینعلی ظفری را در رشته حفظ موضوعی، کبری تقی زاده را در رشته تفسیر، هاجر رمضانی، حلیمه ملازاده صداقتی و زینب رضایی را نیز در رشته نهج البلاغه به عنوان رتبه های اول تا سوم بخش کتبی معارف این دوره از مسابقات و راهیافته به مرحله استانی اعلام نمود.

مسابقات شفاهی قرآن کریم در محل حوزه های علمیه آیت الله حکیم(ره) و مکتب الزهراء(س) و مسابقات کتبی در محل دبیرستان سمیه(مرحله شهرستانی) با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و در محل اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شیروان(مرحله استانی) برگزار گردید.

خبرنگار ام البنین ملاعلی نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار