مدیر کل آموزش و پرورش استان در مراسم افتتاحیه مسابقات قرآن کشوری در زنجان:

قرآن آخرین گفتگوی خداوند با انسان هاست و آخرین کتاب الهی و کتاب انسان ساز است

زنجان (پانا) - ابراهیم رفیعی مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان عصر امروز در مراسم افتتاحیه سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن دانش آموزان استان های سراسر کشور در سالن غدیر دانشگاه زنجان گفت: مفتخریم میزبان یک هزار و 400 دانش آموز دختر و پسر و عوامل اجرایی مسابقات قرآنی هستیم.

کد مطلب: ۹۲۸۸۴۹
لینک کوتاه کپی شد
قرآن آخرین گفتگوی خداوند با انسان هاست  و آخرین کتاب الهی و کتاب انسان ساز است

افتتاحیه بخش پژوهشی سی و هفتمین دوره رقابت های قرآنی دانش آموزان استان های سراسر کشور عصر امروز با حضور امام جمعه زنجان، معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان، مدیر کل آموزش و پرورش استان و سایر مسئولین و میهمانان و همچنین مربیان، سرپرستان و دانش آموزان شرکت کننده در سالن غدیر دانشگاه سراسری شهر زنجان برگزار گردید.

ابراهیم رفیعی در ابتدای این مراسم ضمن تبریک ایام و آرزوی طول عمر برای مقام معظم رهبری و توفیق برای رییس دولت تدبیر و امید و سایر زحمت کشان نظام گفت: قرآن آخرین گفتگوی خداوند با انسان هاست و آخرین کتاب الهی و کتاب انسان ساز است که ما را به تفکر، تدبر و تعقل دعوت می‌کند.

وی با بیان اینکه استان زنجان مفتخر است میزبان یک هزار و 400 دانش آموز و عوامل اجرایی سی و هفتمین دوره مسابقات قرآنی است، بیان کرد: زنجان دروازه تمدن آذربایجان همیشه قهرمان و سرافراز است.

وی با بیان اینکه استان زنجان سرزمین شریعت و طریقت و دیار پارسایان و دانیان و مردان با غیرت و زنان پاک دامن است، عنوان کرد: استان زنجان سرزمین حکیمان بزرگ و عالم و پایتخت شور و شعور حسینی می باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در خاتمه ابراز داشت: بنده به نیابت از 15 هزار فرهنگی و 195 هزار دانش آموز استان به شما دانش‌آموزان قرآنی و مربیان و سرپرستان استان‌های سراسر کشور خیر مقدم عرض می‌نمایم و امیدوارم خاطرات خوبی برایتان در زنجان رقم بخورد.

گفتنی است، سی و هفتمین دوره مسابقات قرآنی در استان زنجان در بخش پژوهشی و در رشته‌های نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام و انشای نماز در دو بخش دختران و پسران برگزار می‌شود.

همچنین در بخش دختران و پسران به تفکیک ۴۹۵ دانش‌آموز و در سر جمع یک هزار و 400 نفر با احتساب عوامل اجرایی شرکت دارند که در پایان این رقابت‌ها نیز ۱۵۰ نفر به عنوان نفرات اول تا پنجم معرفی می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار