مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در افتتاحیه مسابقات قرآنی در زنجان:

وظیفه همه ما نشر فرهنگ قرآن، ایثار و شهادت در جامعه است

زنجان (پانا) -محمدرضا مسیبی زاده مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش عصر امروز در افتتاحیه بخش پژوهشی سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن دانش آموزان استان های سراسر کشور در سالن غدیر دانشگاه زنجان گفت، وظیفه همه ما نشر فرهنگ قرآن، ایثار و شهادت در جامعه است.

کد مطلب: ۹۲۸۸۴۸
لینک کوتاه کپی شد
وظیفه همه ما نشر فرهنگ قرآن، ایثار و شهادت در جامعه است

افتتاحیه بخش پژوهشی سی و هفتمین دوره رقابت های قرآنی دانش آموزان استان های سراسر کشور عصر امروز با حضور امام جمعه زنجان، معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان، مدیر کل آموزش و پرورش استان و سایر مسئولین و میهمانان و همچنین مربیان، سرپرستان و دانش آموزان شرکت کننده در سالن غدیر دانشگاه سراسری شهر زنجان برگزار گردید.

محمد رضا مسیبی‌زاده در این مراسم اظهار کرد: خداوند متعال را شاکریم که توفیق خدمت به قرآن، عترت و نماز را به ما عطا فرموده است.

وی افزود: وزارت آموزش و پرورش بر طبق سند تحول بنیادین و در عمل به ساحت های شش گانه آن سعی در حضور دانش آموزان در چنین رویدادهایی و تربیت دانش آموزانی در طراز جمهوری اسلامی ایران دارد.

مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه سند تحول بنیادین مورد تایید مقام معظم رهبری است، بیان کرد: در این سند بر تربیت چند ساحتی دانش‌آموزان تاکید شده است.

مسیبی ‌زاده با بیان اینکه بیش از هفت و نیم میلیون دانش‌آموز ازسراسر کشور در مسابقات قرآنی در سال تحصیلی جاری شرکت داشتند، عنوان کرد: این رقابت‌ها پس از مرحله مدرسه‌ای در مرحله منطقه‌ای، استانی و سپس کشوری برگزار می‌شود و هم اکنون هم مفتخریم که این رقابت‌ها در مرحله بین‌المللی نیز برگزار می‌شود .

وی با قدردانی از عوامل برگزاری مسابقات قرآنی اظهار کرد: فعالیت‌های بزرگی از این قبیل فقط با دلسوزی و همراهی همکاران گرامی امکان پذیر است.

مسیبی ‌زاده با بیان اینکه فعالان حوزه قرآن و عترت آینده‌سازان کشور هستند، گفت: وظیفه همه ما نشر فرهنگ قرآن، ایثار و شهادت در جامعه است.

مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در خاتمه با بیان اینکه "قنات" فعالیت مورد توجه در آموزش و پرورش است گفت: قرآن، نماز و اهل بیت و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت بخش های این مفاهیم متعالی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار