معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس :

اردوهای پیشتازان نقش مهمی در تربیت اجتماعی دانش آموزان دارد

شیراز(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس با بیان اینکه اردوی پیشتازان علاوه بر آموزش امور تشکیلاتی به دانش آموزان پیشتاز حس همدلی و همکاری را تقویت می کند و دانش آموزان را برای ورود به جامعه و ایفای نقش های مختلف دانش آموزان پیشتاز آماده می کند گفت:اردوهای پیشتازان نقش مهمی در تربیت اجتماعی دانش آموزان بر جامعه میگذارد.

کد مطلب: ۹۲۸۸۲۹
لینک کوتاه کپی شد
اردوهای پیشتازان نقش مهمی در تربیت اجتماعی دانش آموزان دارد

جهانبخش بانشی با اشاره به اینکه اردوی پیشتازان از مهم‌ترین اردوهایی است که در وزارت آموزش و پرورش طراحی شده است و در درون تشکیلات سازمان دانش آموزی اجرا می شود اضافه کرد:اردوهای پیشتازان باعث ایجاد خلاقیت،ابتکار،نو آوری،همدلی و قانون مندی را در ذهن دانش آموزان ایجاد می کند.

بانشی با بیان اینکه سازمان دانش آموزی به عنوان یک تشکل دانش آموزی موفق توانسته است در سرتاسر استان امور مربوط به پیشتازان را به خوبی پیش ببرد افزود:فعالیت ها و راهبرد هایی که برای ورود به جامعه ضروری و لازم می باشد را سازمان دانش آموزی به خوبی محقق می کند.

او با اشاره به اینکه کتب و برنامه های درسی به تنهایی قادر به تحقق فعالیت ها و راهبرد های نظام آموزشی نمی باشد خاطر نشان کرد:پیشتازان میتواند در برطرف نمودن خلا ها و کمبود های امور تربیتی که در دانش آموزان دیده می شود در قالب پیشتازان در ذهن دانش آموزان پیشتاز نهادینه کند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس با بیان اینکه هنگامی دانش آموزان میتوانند به افراد موفق تبدیل شوند که خود مهارت های ضروری جامعه را بیاموزند تصریح کرد:فعالیت ها و آموزش های پیشتازان مکمل زندگی هر فرد می باشد که اگر به این امور رسیدگی نشود در زندگی هر فرد خلل به وجود می آورد.

جشنواره اردویی پیشتازان پسر فارس از جمعه ۲۱ تیرماه آعاز و تا روز دوشنبه ۲۴ تیرماه ادامه دارد.

دختران پیشتاز نیز از ۲۴ تا ۲۶ تیرماه در اردو حضور دارند، در این جشنواره اردویی دانش‌آموزان برتر مهارت ‌دیده انتخاب و به اردوی ملی اعزام می‌شوند.


خبرنگار:محمد فروتن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار