طراحی تصادف‌های ساختگی توسط زورگیران

تهران (پانا) - رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیر ۲ سارق زورگیر که علاوه بر زورگیری از مسافران خودروهای سواری، به ایجاد تصادف‌های ساختگی اعتراف کردند،‌ خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۸۷۹۷
لینک کوتاه کپی شد
طراحی تصادف‌های ساختگی توسط زورگیران

به گزارش سایت پلیس، سرهنگ کامیار چهری درباره جزئیات دستگیری این افراد اظهار کرد: چندی پیش پرونده‌ای از کلانتری ۱۰۷ فلسطین به پایگاه سوم پلیس آگاهی برای دستگیری متهمان زورگیر ارجاع شد که در این پرونده شاکی مدعی بود ششم اردیبهشت ماه سال جاری در کنار خیابان منتظر خودرویی مسافرکش بوده که یک دستگاه خودروی سواری پراید با یک نفر سرنشین که در صندلی عقب نشسته بود، وی را سوار می‌کند، اما پس از مدتی راننده این فرد را با سلاح سرد تهدید کرده و زمانی که با مقاومت شاکی روبه‌رو می‌شود وی را از ناحیه گردن با سلاح سرد مجروح کرده و پس از به سرقت بردن اموالش، وی را حوالی پل پیچ شمیران پیاده می‌کنند.

وی با اشاره به آغاز تحقیقات پلیسی و رسیدگی به این موضوع گفت: در تحقیقات پلیسی، رد پای یکی از سارقان حرفه‌ای که پیش از این نیز به همین شگرد مرتکب سرقت شده بود بدست آمد و پس از انجام بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که این مجرم چندی پیش دستگیر شده و در حال حاضر در زندان به سر می‌برد.


سرهنگ چهری ادامه داد: متهم از زندان احضار شد و چهره‌اش توسط شاکی شناسایی شد. متهم نیز ضمن اعتراف به انجام این سرقت با همکاری همدستش که وی نیز در زندان تهران بزرگ است، به ۲۰ فقره سرقت مشابه و ایجاد تصادف‌های ساختگی اعتراف کرد.


رئیس پایگاه سوم افزود: متهم در خصوص تصادف‌های ساختگی با همکاری همدستش، اظهار کرد که حین تردد در شهر، با خودرویی تصادف می‌کرده و پس از اینکه راننده برای رسیدگی به موضوع از خودرو پیاده می‌شده است وی را مورد سرقت قرار می‌دادند.


به گفته سرهنگ چهری ، متهم دوم پرونده نیز چهارم تیر ماه سال جاری دستگیر شده و هر دو متهم پس از تحقیقات پلیسی و با دستور قضائی روانه زندان شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار