افزایش هزار میلیاردی مستمری بهزیستی

قم (پانا)- مدیر کل بهزیستی استان قم از افزایش اعتبار مستمری سازمان بهزیستی از 1760 میلیارد به 2700 میلیارد در سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۸۷۶۱
لینک کوتاه کپی شد
افزایش هزار میلیاردی مستمری بهزیستی

دکتر هادی کریمی اصل سرپرست بهزیستی استان قم که به اتفاق معاونین خود در آغازین روز هفته بهزیستی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قم حضور داشت، ضمن اشاره به شعار «به زیستی در گام دوم، شفافت، توانمند سازی و ارتقای سلامت به تشریح برنامه های هفته بهزیستی در استان قم پرداخت و اظهار کرد: افتتاح ساختمان اورژانس اجتماعی، برنامه تلویزیونی، برگزاری کارگاه های قبل از ازدواج به صورت رایگان، دیدار مدیر کل بهزیستی با خانواده های معلولین و نیازمندان، پروژه های ساختمانی زیر نظر بهزیستی، برگزاری اردوهای تفریحی، فرهنگی، ورزشی برای کارمندان و دیدار با مدیران نخبه مهد کودک های قم و ... از اهم فعالیت های بهزیستی در هفته جاری است.

مدیر کل بهزیستی استان با اشاره به میلاد حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام تنوع، سنگینی خدمات را یکی از چالش های بهزیستی دانست و محور برنامه های خود را شفافیت در اجرا و کاستن از زمینه ایاب و ذهاب مراجعین با مراجعه به سامانه های موجود و راه اندازی سامانه های مورد نیاز دیگر خواند.

وی با زنده نگه داشتن نام شهیدان، خصوصاً شهید فیاض بخش تصریح کرد: سلامت یک مقوله چند بخشی است که سلامت اجتماعی در قله آن قرار دارد و با بالا رفتن اعتماد مردم به بهزیستی به این مهم می توان دست یافت.

کریمی اصل برنامه های سازمان بهزیستی را تحت قالب برنامه های کوتاه مدت سه ماهه و برنامه یک ساله عنوان کرد و خاطر نشان کرد: مشارکت اجتماعی در اولویت برنامه های ما قرار داد که باید این سرمایه اجتماعی را ارتقاء دهیم.

مدیر کل بهزیستی قم گفت: در بخش مستمری اعتبار ما در سال 96 مبلغ 1760 میلیارد بوده که این میزان به 2700 میلیارد تومان در سال 97 رسیده است.

در ادامه معاونین بهزیستی استان از جمله مریم علیشیری معاون اجتماعی، محمد علی مقدم خواه معاونت امور توانبخشی، احمد حیدری معاونت توانمند سازی و مشارکت های مردمی، صادق سلیمانیان معاونت توسعه و پیشگیری نیز به بیان عملکرد یکساله خود پرداختند و سپس به سئوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار