بازدید از روند برگزاری سی امین دوره رقابت های علمی و تخصصی معلمان تربیت بدنی و آموزگاران پایه خواهران سراسر کشور

مشهد (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی به همراه معاون تربیت بدنی و سلامت این سازمان از روند برگزاری سی امین دوره رقابت های علمی و تخصصی معلمان تربیت بدنی و آموزگاران پایه خواهر سراسر کشور که از 21 تا 25 تیرماه به میزبانی آموزش و پرورش خراسان رضوی در شهر مشهد مقدس در حال انجام است بازدید نمودند.

کد مطلب: ۹۲۸۷۱۱
لینک کوتاه کپی شد
بازدید از روند برگزاری سی امین دوره رقابت های علمی و تخصصی معلمان تربیت بدنی و آموزگاران پایه خواهران  سراسر کشور

قاسمعلی خدابنده مدیرکل این سازمان در حاشیه بازدید از این آزمون گفت: تربیت زیستی و بدنی یکی از مهمترین ساحت های شش گانه تربیتی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است که باید در جهت رشد و ارتقاء این ساحت تربیتی در دانش آموزان و معلمان تلاش شود.

وی افزود: با توجه به اهمیت ساحت تربیت زیستی و بدنی، معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش تمام تلاش خود را به کار بسته تا ضمن فراهم نمودن تمام زمینه های لازم برای کمک به تربیت بدنی و ارتقاء سطح سلامت دانش آموزان، شایستگی های مهارتی، تخصصی و علمی معلمان این حوزه را هم از طرق مختلف بهبود بخشد.

خدابنده ادامه داد: از جمله این اقدامات برگزاری موفق بیست و نه دوره رقابت های علمی و تخصص معلمان و آموزگاران پایه در حوزه تربیت بدنی بوده و امسال نیز مشهد مقدس از 21 تا 25 تیرماه میزبان 293 معلم خانم از سراسر کشور در قالب سی امین دوره رقابت های علمی و تخصصی معلمان تربیت بدنی و آموزگاران پایه سراسر کشور می باشد.

در حاشیه این بازدید صفدر سلطانی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در این دوره از رقابت ها تعداد 213 معلم تربیت بدنی در 7 رده سنی و همچنین 80 آموزگار پایه در 3 رده سنی به همراه 32 نفر مربی و سرپرست از تمامی استان های کشور حضور دارند.

وی افزود: این رقابت ها توسط 50 ناظر و داور ملی و بین المللی رشته تربیت بدنی داوری و نظارت می شود.

سلطانی تصریح کرد: شرکت کنندگان در این دوره علمی و تخصصی ضمن اینکه در سه کارگاه آموزشی تخصصی حضور پیدا می کنند، شایستگی های علمی و تخصصی خودشان را در حوزه های آمادگی جسمانی، تنیس روی میز، بسکتبال، هندبال، والیبال، فوتسال، بدمینتون، دوی 1200 متر و طناب زنی به عرصه رقابت خواهند گذاشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار