سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آذربایجان غربی:

رقابتهای ورزشی وسیله ای برای تحکیم مبانی اخلاقی و منش پهلوانی است

ارومیه (پانا)- سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در بازدید از اردوی آماده سازی تیم والیبال دانش آموزان پسر استان گفت: رقابتهای ورزشی وسیله ای برای تحکیم مبانی اخلاقی و منش پهلوانی است.

کد مطلب: ۹۲۸۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد
رقابتهای ورزشی وسیله ای برای تحکیم مبانی اخلاقی و منش پهلوانی است

سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی با همراهی رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش استان از اردوی آماده سازی تیم والیبال دانش آموزان پسر متوسطه دوم استان که جهت حضور در مسابقات کشوری در محل سالن شهید رجائی ارومیه در حال برگزاریست، بازدید کرد.

«قدرت اله قاسمی» سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان در این بازدید اظهار داشت: دانش اموزان والیبالیست استان باید تلاش کنند تا از نام بلند و پرافتخار استان دفاع کنند.

وی خاطر نشان کرد: باید همواره به یاد داشته باشیم که رقابتهای ورزشی وسیله ای برای تحکیم مبانی اخلاقی و منش پهلوانی است.

این مقام مسئول گفت: جوانان و دانش آموزان باید در کنار پرداختن به توانمندیهای جسمانی نسبت به پرورش روحیه جوانمردی همت بگمارند.

قاسمی ادامه داد: امروزه با توجه به تنوع و تکثر آسیبهای اجتماعی و فقر حرکتی پرداختن به ورزش می تواند جامعه دانش اموزی را از بسیاری از آسیبهای اجتماعی باز بدارد و نشاط و شادابی را در بین نسل فرداساز جامعه توسعه بخشد.

وی خاطر نشان کرد: معاونت تربیت بدنی استان تلاش می کند که شرایط بسیار مطلوب و مناسبی را فراهم سازد تا دانش اموزان منتخب با فراغ خاطر و توان مضاعف در عرصه رقابت های ورزشی مرحله استانی حضور یابند و از این بستر مناسبت تربیتی به نحو احسن بهره برداری شود.

گفتنی است تیم والیبال دانش آموزان پسر متوسطه دوم استان از اول مراداد ماه جهت حضور در مسابقات کشوری در استان اردبیل حضور می یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار