برگزاری سومین جشنواره مالک اشتر(ع)درشیروان

شیروان(پانا)- سومین جشنواره مالک اشتر(ع) با حضور پاسداران حریم ولایت و بسیجیان سلحشور در محل نمازخانه سپاه ناحیه شیروان برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۲۸۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری سومین جشنواره مالک اشتر(ع)درشیروان

فرمانده سپاه ناحیه شیروان در این جشنواره با تبریک دهه کرامت گفت: تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف و استفاده از ارتباطات درون و برون سازمانی در بحث اشراف در حال پیگیری است و طرح اعتلای بسیج نیز با رویکرد اجتماعی در سازمان بسیج برنامه ریزی و ابلاغ شده است.

حسین اکبری از اجرای طرح های شهید رهنمون در قالب ویزیت رایگان و تامین دارو توسط تیم پزشکان ویژه محرومین شهرستان به سرپرستی دکتر حیدر جهانگیری و دکتر عارف روحانی در مساجد حضرت صاحب الزمان(عج)، ابوالفضلی(ع)، حضرت مسلم بن عقیل(ع) و امام زاده غیبی(ع) به صورت خاص خبر داد.

وی در رابطه با هدف از اجرای طرح شهید بهنام محمدی در تعدادی از مدارس سطح شهرستان افزود: این طرح با هدف تربیت 8 میلیون جوان انقلابی برای نظام و انقلاب اسلامی و ارتباط جوانان با مسجد و متدین نمودن و توانمند ساختن آنان و شرکت در مسابقات و دوره های کتابخوانی و اعتکاف های علمی در سراسر کشور برگزار می گردد.

اکبری برگزاری اردو همراه با مسئولیت دادن به جوانان و تربیت متعهد مومن و متعهد عالم را از دیگر اهداف اجرای طرح شهید بهنام محمدی بیان نمود و اظهار داشت: تمام تلاش ما بر این است که شما منتخبین جشنواره مالک اشتر نخعی(ع) که طرح های اعتلای بسیج را رقم می زنید شاهد مراجعه حضور جوانان و نوجوانان و پیشکسوتان به بسیج باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه شیروان از برگزاری دوره تخصصی ویژه داوطلبین آزمون ها و کنکور سراسری در پایگاه علمی شهید زرهرن ویژه بسیجیان و همشهریان همراه با اجرای برنامه های همایشی با دعوت از اساتید و دانشجویان دکتری و نخبگان این شهرستان در بستر طرح شهید بهنام محمدی به عنوان یک طرح ابتکاری خبر داد.

تجلیل از خانواده های معظم شهدا و جانبازان مدافع حرم، رده های برتر و موفق، معاونت های ستادی(سرمایه انسانی، بسیج سازندگی، تعلیم و تربیت، بازرسی)، فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج، حلقه های صالحین و سرپرست تیم پزشکی شهید زرهرن(طرح شهید رهنمون) با اهدای لوح سپاس و کارت هدیه، برپایی نمایشگاه صنایع دستی طرح کرامت و گل های آپارتمانی، پخش کلیپ های اعتلای طرح های شهید بهنام محمدی و شهید رهنمون و اردوهای جهادی از دیگر برنامه های این جشنواره بود.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار