عامل مزاحمت اینستاگرامی شناسایی شد

بوشهر(پانا)_ رئیس پلیس فتا استان بوشهر گفت : طرح موضوع از سوی یک زن، برخورد عقلانی همسرش و پیگیری پلیس فتا در این پرونده موجب پایان یافتن این اهانت اینترنتی شد.

کد مطلب: ۹۲۸۵۷۷
لینک کوتاه کپی شد
عامل مزاحمت اینستاگرامی  شناسایی شد


سرهنگ مهدی قاسمی افزود: چندی قبل زنی با مراجعه به پلیس فتا برای رهایی از پیام‌های توهین‌آمیز دریافتی از پروفایلی ناشناس در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام اقدام به تشکیل پرونده قضایی کرد.
وی گفت: در تحقیقات پلیس مشخص شد شاکی پرونده برای فروش اجناس مغازه از طریق تبلیغات اقدام به تبلیغ اجناس می نموده که زیر هر پُستی که در این صفحه بارگزاری می کرده شخصی ناشناس وی را مورد اهانت قرار می داده است.
سرهنگ قاسمی افزود: با جدیت پلیس فتا متهم شناسایی و در تحقیقات اولیه منکر هر گونه جرم شد اما با هوشیاری کارشناسان پلیس فتا و در مواجه شدن با مدارک ومستندات به گناه خود اعتراف و خود را برادرشوهر شاکی معرفی و انگیزه‌اش را مخالفت با فعالیت اجتماعی شاکی بیان کرد.
وی با معرفی سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir از کاربران خواست از مطالب آموزشی این سایت استفاده کنند و در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک و مجرمانه آن را از طریق لینک سامانه پاسخگویی به فوریت‌های سایبری اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار