شهرستان بشرویه میزبان پیام آوران رافت امام هشتم(ع)

بشرویه (پانا) ـ صبح امروز پیام آوران رافت و مهربانی امام هشتم مورد استقبال گرم مردم و مسئولین عاشق و دین دار شهرستان ارسک قرار گرفتند .

کد مطلب: ۹۲۸۵۷۱
لینک کوتاه کپی شد
شهرستان بشرویه میزبان پیام آوران رافت امام هشتم(ع)

این کاروان پس از استقبال جهت غبار روبی و تجدید پیمان به مزار شهدای گمنام و گلزار شهدای این شهرستان رفتند و سپس در مسجد جامع این شهرستان حضور پیدا کردند وعاشقان امام هشتم به پرچم مطهر تبرک جستند .


کاروان زیر سایه خورشید با حضور در منزل عموی شهیدان مجنونی و پدر شهید جواد اسدی با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن استاد امام جمعه ارسک به کار خود در این شهرستان پایان داد .


خدام معزز حریم رضوی با پیمان بستن با شهدای روستای غنی آباد و اقامه نماز جماعت دل عاشقان این روستا را به پنجره فولاد گره زدند .


حجت الاسلام والمسلمین سید محمود خراسانی مبلغ کاروان زیر سایه خورشید در اجتماع مردم روستای غنی آباد گفت :شیعیان واقعی امیر المونین سلمان فارسی و ابوذر و امثال اینها هستند . وی افزود : باید بدانیم ما تنها محب آنان هستیم و برای تبدیل شدن به شیعه واقعی باید قدم در راه ائمه نهیم .


خدام معزز رضوی به همراه مبلغ کاروان پس از اقامه نماز جماعت به دیدار خانواده شهید احمد یوسفی در روستای غنی آباد رفتند .


دومین کاروان زیر سایه خورشید برای نورانی کردن دیدگان مردم شهرک امام خمینی به حسینیه امام حسین این شهر رفتند .


مبلغ این کاروان حجت الاسلام والمسلمین سید محمود خراسانی اظهار کرد:تقوا پیشه کنید و نعمات خداوند کریم را ارج نهید وی با تاکید براینکه با گناه نعمات را از خودتان دور نکنید ادامه داد :نعمت هارا حفظ کنید و از آنها در راه خشنودی خداوند استفاده کنید مبلغ دومین کاروان زیر سایه خورشید افزود : سه راه برای شکر نعمت وجود دارد : اول ایمان به خدا دوم حقوق ائمه اعم از خمس و زکات را ادا کنید سوم نسبت به مومنین اهل خدمت و رسیدگی باشید .


در ادامه این کاروان همراه با حجت الاسلام والمسلمین سید محمد معلمی امام جمعه بشرویه به دیدار خانواده تنها شهید روحانی بشرویه حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا علی نژاد و سپس به دیدار جانباز سرافراز جنگ تحمیلی مهدی شریفی رفتند.


این کاروان به همراه مبلغ کاروان و امام جمعه بشرویه به عیادت از بیماران بیمارستان شفا بشرویه و به دیدار جوانان و نو جوانان خانه کریم اهل بیت رفتند . مبلغ دومین کاروان زیر سایه خورشید حجت الاسلام والمسلمین سید محمود خراسانی در دیدار با جوانان و نوجوانان خانه کریم اهل بیت گفت : خداوند انسان را گرامی داشته است و برای او هدفی در نظر گرفته است . وی با تاکید بر اینکه باید قدر خودتان را بدانید افزود بین انسان ها برای رسیدن به بهشت فرقی نیست و برای رسیدن باید در مسیر الهی قرار گیرد .

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود خراسانی ادامه داد :سختی ها برای تکامل ما است و سعی کنید علومی را علاقه دارید بیاموزید .


مبلغ کاروان با تاکید بر کار کردن برای جوانان به صحبت های خود پایان داد .


بانوان شهرستان بشرویه در گلزار شهدا این شهر میزبان کاروان خدام حریم رضوی و امام جمعه بشرویه بودند .


این کاروان و امام جمعه بشرویه به همراه مردم حاضر در گلزار شهدا بشرویه در مسجد جامع این شهر حضور پیدا کردند و نماز جماعت به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید محمد معلمی اقامه کردند . اجرا سرود رضا رضا توسط گروه رهپویان احلی من العسل از برنامه های اجرا شده در مسجد جامع بود .


به عنوان آخرین برنامه این کاروان در گردهمایی خادمیاران افتخاری بشرویه با خادمان حریم رضوی حضور پیدا کردند .


حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید محمود خراسانی در این گردهمایی بیان کرد : رعایت عدالت در کار و پرهیز از دیده شدن و ریا کردن و دارا بودن اخلاص در کار مانند ائمه از مهمترین نکات برای خادمیاران بیان کرد . وی با تاکید برخواستار بودن توفیق کار مداوم از خداوند ادامه داد از مبتلا شدن به کبر بپرهیزید که آفت عبادت است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار