دومین آیین کلنگ زنی شهر تهران در دبستان شهید دستغیب

تهران (پانا) - مراسم کلنگ زنی با حضور عبدالرضا فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران، گل نراقی خیّر مدرسه ساز، مدیران مدارس ابتدایی و خیّرین نیک اندیش در دبستان دستغیب برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۲۸۵۶۲
لینک کوتاه کپی شد
دومین آیین کلنگ زنی شهر تهران  در دبستان شهید دستغیب

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران؛ در این مراسم عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش وپرورش شهرتهران، درآئین تخریب و باز سازی دبستان دستغیب، بیان داشت: اگر این خیرین نبودند در شهرتهران با مشکلات بسیاری مواجه می شدیم.

فولادوند ضمن تشکر ویژه از آقای دکتر گل نراقی و سایرخیرین بزرگوار، اظهار داشت: معتقدم تا زمانیکه همه باهم باشیم و تا زمانی که مدیران ماتلاش و کوشش خیرین را ارج نهند و قدردان آنها باشند این گونه کارهای خدایی تداوم پیدا خواهد کرد ، هم چنین تا زمانی که مدیران با انجمن اولیا ارتباط شان در بالاترین سطح باشد می توانند اقدامات مؤثری در مدارس داشته باشند.

مدیرکل اشاره نمود:رابطه ما با خیرین، سرنوشت ساز است. نه به عنوان اینکه مشکل ما را حل می کند بلکه به عنوان یک خیّر، در کار خیر شریک می شویم و توشه جمع می کنیم. هدف از خلقت انسان و آفریده شدن انسان در این دنیا توشه برداشتن است که با کمک به خیّر توشه آخرت را جمع کنیم.

فولادوند در ادامه گفت:نقش مدیران در توسعه فرهنک خیرین خیلی مهم است و باید تلاش کنیم. خوشبختانه با دفاتر نمایندگی خیرین که در سطح شهرتهران داریم کار خیرین پیش می رود خوشبختانه یکی از فعال ترین مناطق، منطقه3 است.

از دکتر گل نراقی، سایرخیرین حاضر در جلسه ، دفتر نمایندگی مجمع خیرین در منطقه 3، از همه عزیزان که مقدمه این کار خدایی را فراهم کردند تقدیر و تشکر می کنم ،امسال سال نوسازی مدارس است و ما معتقدیم ، تعهد به عمل خیرین وظیفه آموزش و پرورش است که در این راه تلاش می کنیم.

در ادامه دکتر رضا گل نراقی که جراح و داندنپزشک هستند، سخنانی در مورد کار نیک خود بیان داشت و تعهد کردکه 100درصد هزینه های ساخت این مدرسه را تأمین کند.

در پایان مراسم کلنگ زنی با حضور مدیرکل آموزش وپرورش شهرتهران ، سازمان نوسازی مدارس و خیرین حاضر در جمع انجام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار