خدمت کریمانه گروه جهادی پزشکی محبان الزهرا (س)در ملارد

ملارد(پانا) - گروه جهادی محبان الزهرا (س) همزمان با دهه کرامت با استقرار در مناطق محروم شهرستان ملارد به شهروندان خدمات رایگان بهداشتی و درمانی ارائه دادند.

کد مطلب: ۹۲۸۵۵۲
لینک کوتاه کپی شد
خدمت کریمانه گروه جهادی پزشکی محبان الزهرا (س)در ملارد

هادی نوروزی مسئول گروه جهادی محبان الزهرا(س) در این رابطه گفت: این گروه جهادی متشکل از پزشکان دانشگاههای بقیه الله(عج)، علوم پزشکی، شهید بهشتی و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد علوم پزشکی تهران است که اقداماتی نظیر غربالگری و مشاوره، ویزیت بانوان (مامایی)، ویزیت درمانی توسط پزشکان داخلی، انجام مراحل درمانی دندانپزشکی و توزیع دارو را بصورت رایگان برای شهروندان مناطق محروم و روستائیان استان تهران انجام می دهد.

او در ادامه افزود: این گروه جهادی تا کنون به شش هزار نفر از روستاییان و شهروندان مناطق محروم استان تهران خدمات رایگان بهداشتی و درمانی ارائه کرده است.

مسئول گروه جهادی محبان الزهرا(س) خاطر نشان کرد: در صورت حمایت مسئولان این گروه جهادی تا پایان تابستان 98در روستاهای محروم شهرستان ملارد و استان تهران به انجام خدمات درمانی و بهداشتی رایگان مشغول خواهد بود.

نوروزی اذعان داشت: مامنتظر کمک مردمی خواهیم بود ومی سازیم تاساخته شویم و این شعار جهادگرانی است که بی ادعا تمام توانایی و استعدادخود راصرف خدمت به مردم در روستاها می کنند.

/خبرنگار:سیده زهرا صمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار