مهماندار:‌ پلیس دخالتی در دریافت هزینه پارکینگ‌های موتورسیکلت ندارد

تهران (پانا) - به‌گفته رئیس پلیس راهور پایتخت درخصوص پارکینگ موتورسیکلت که در چند نقطه از تهران به صورت پایلوت در حال اجراست اصل ایجاد و ساماندهی این کار درست است اما پلیس هیچ دخالتی در دریافت هزینه آن ندارد.

کد مطلب: ۹۲۸۴۶۵
لینک کوتاه کپی شد
مهماندار:‌ پلیس دخالتی در دریافت هزینه پارکینگ‌های موتورسیکلت ندارد

به‌گزارش فارس، سردار محمدرضا مهماندار درخصوص اجرای طرح پایلوت راه‌اندازی چند پارکینگ موتور در چند نقطه از تهران و اینکه آیا پلیس راهنمایی و رانندگی بر آن پارکینگ‌‌ها نظارت دارد یا خیر،‌ اظهار کرد:‌ پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در محدوده پارکینگ‌های موتورسیکلت که توسط شهردای تهران در چند نقط از تهران تعبیه شده، نه کنترل دارد و نه مأموری در آن پارکینگ‌ها مستقر کرده است.

رئیس پلیس راهور پایتخت با تأکید بر این مطلب که اقدام شهرداری در ایجاد پارکینگ برای موتورسیکلت‌ها کار درستی است، گفت: پارک موتورسیکلت‌ها باید ساماندهی شود، در غیر این صورت شاهد پارک موتورها در خیابان‌ها، پارک‌ها و معابر دیگری خواهیم بود که باعث مزاحمت رفت و آمد مردم می‌شود.

سردار مهماندار در پاسخ به این سؤال که پارکبان‌های موجود در این پارکینگ‌ها عنوان می‌کنند که اگر هزینه را نپردازید پلیس شما را جریمه می‌کند، تصریح کرد: قطعا پلیس هیچ دخالتی در این‌خصوص ندارد، اما اینکه چگونه هزینه گرفته شود را شورای اسلامی شهر مصوب می‌کند که هزینه‌ها چطور دریافت شود و تصمیم‌گیری در این‌خصوص مختص خودشان است.

او خاطرنشان کرد: پلیس فقط مطالبه انضباط‌بخشی و ساماندهی پارکینگ‌ها را از شهرداری داشته است اما درباره دریافت هزینه هیچ دخالتی ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار