رخشانی مهر: ۱۳۶هزار کلاس درس غیرایمن در کشور وجود دارد

تهران (پانا) - رییس سازمان نوسازی مدارس از وجود ۱۳۶ هزار کلاس درس غیرایمن در کشور و تلاش برای کاهش آن‌ها به ۱۰۰ هزار تا پایان سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۸۴۲۱
لینک کوتاه کپی شد
رخشانی مهر: ۱۳۶هزار کلاس درس غیرایمن در کشور وجود دارد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور، مهراله رخشانی مهر در آخرین روز از سفر یازده روزه خود به مناطق شرقی کشور در جلسه شورای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی که در خراسان جنوبی تشکیل شد، با قدردانی از همراهی نمایندگان مجلس و اعضای کمیسیون آموزش گفت: برای جمع‌آوری مدارس خشتی و گلی از سطح کشور عزم جهادی داریم و ان شاء الله این نوع مدارس را تا پایان سال جاری از کل کشور به جز سیستان و بلوجستان جمع‌آوری می‌کنیم.

مدارس خشت‌وگلی استان سیستان و بلوچستان تا پایان سال تحصیلی آینده جمع‌آوری می‌شود

او به شرایط خاص استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و افزود: در این استان هم تا پایان سال آینده این مدارس جمع‌آوری و مدرس مستحکم و استاندارد جایگزین می‌شود.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور به وجود 136 هزار کلاس درس غیرایمن در کشور اشاره کرد و ادامه داد: در تلاشیم این تعداد کلاس درس غیرایمن را تا پایان سال جاری به ۱۰۰هزار کاهش دهیم و در ادامه نیز با بازسازی یا جایگزینی این کلاس‌ها با فضای آموزشی جدید، شرایط ایمن و استاندارد بودن فضای تحصیل دانش‌آموزان را فراهم کنیم.

رخشانی‌مهر با اشاره به تخصیص اعتبار 3 هزار میلیارد تومانی به سازمان نوسازی مدارس کشور ابراز امیدواری کرد با سرازیر شدن این اعتبار به استان‌ها، شاهد اتفاقات خوبی در حوزه فضاهای آموزشی کشور باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار