افتتاحیه نهمین اردوی پیشتازان سازمان دانش آموزی استان گلستان

افتتاحیه نهمین اردوی پیشتازان سازمان دانش آموزی استان گلستان با بیش از 90 دانش آموز پیشتاز دختر و70 دانش آموز پسر در قالب تیم های مهارتی در اردوگاه نشاط توسکستان گرگان انجام شد.

کد مطلب: ۹۲۸۴۰۴
لینک کوتاه کپی شد
افتتاحیه نهمین اردوی پیشتازان سازمان دانش آموزی استان گلستان

گرگان (پانا) - نهمین اردوی استانی پیشتازان دختر وپسر گلستانی در روزهای18 و19 تیرماه در اردوگاه دانش آموزی نشاط برگزار گردید .در این اردو تیم برگزیده از هرشهرستان در قالب تیم های 7 نفره در این رقابت ها شرکت کردند. که ارزیابی آنها هم بصورت تیمی وهم انفرادی انجام شد .از بین این افراد سه تیم برتر از دختر وسه تیم پسر معرفی گردیدند.

با حضور آقای گوهری راد مدیر کل آموزش وپرورش استان گلستان مراسم افتتاحیه اردوی پیشتازان استان رنگ وبوی خاصی گرفت.

مریم سلطانی مدیر سازمان دانش آموزی استان در سخنرانی این افتتاحیه، ضمن خیرمقدم وتبریک دهه کرامت گفت : برنامه ها واهداف سازمان دانش آموزی که در راستای سند تحول بنیادین وبیانیه گام دوم انقلاب است در جهت ساختن دانش آموز وانسانی متعالی که مد نظر سند تحول می باشد ، برنامه های تربیتی را از قالب تئوری به عملیاتی بدل می کند و با مهارت آموزی دانش آموزان در طول سال تحصیلی آنها را برای اداره زندگی خود آماده کرده و تحت عنوان شهروند خوب به جامعه تحویل می دهد .

وی افزود : ما در واقع آموختن را برای بکار بستن ودرست زیستن می خواهیم واین هدفی است که در کارها وفعالیت های تشکیلاتی مد نظراست .

سلطانی د ر ادامه گفت : به عقیده من ،اردوهای سازمان دانش آموزی بهترین وتنها اردوهایی هستند که به دانش آموزان مهارتهای جامع تشکیلاتی شامل : امداد ونجات ، اطفای حریق ، نقشه خوانی وجهت یابی و قبله یابی ، ساخت پروژه ،چادر زنی ، رژه وصف جمع در کنار آن فریاد های شادی و بازی های بومی و محلی وکارگاههای معرفتی وآموزشی مثل امنیت در فضای مجازی و تببین بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری و...در کنار مسائل تربیتی نظم پذیری وادب و احترام وقانونمندی که از منش های تشکیلات است را آموزش وتمرین می دهد.

وی در پایان بیان کرد: مسلما یکی از فعالیت هایی که می تواند نشاط وشادابی را به فضای آموزشی برگرداند اردوها و برنامه های سازمان دانش آموزی است که امید است پیشتازان عزیز در کنار خودسازی و ارتقای توانمندی های خود با حفظ روحیه شاداب و امیدوار ،سفیران نشر منش های سازمان دانش آموزی در فضای مدرسه وجامعه باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار