عیادت سفیران امام هشتم از بیماران سرطانی بیرجند

بیرجند(پانا) ـ سفیران امام هشتم(ع) به همراه پرچم متبرک حرم رضوی امروز با حضور در مرکز ایران مهر بیرجند از بیماران سرطانی این مرکز عیادت کردند.

کد مطلب: ۹۲۸۳۷۶
لینک کوتاه کپی شد
عیادت سفیران امام هشتم از بیماران سرطانی  بیرجند

خدام حرم رضوی ضمن عیادت از بیماران سرطانی پرچم حرم امام رضا(ع) گردانده و بیماران حاجت و سلامتی خود را از امام رضا(ع) و خداوند متعال خواستار شدند.


خدام حرم ثامن الحجج برای بیماران این مرکز شفای کامل از خداوند متعال طلب کردند و اشک شوق را به چشمان این بیماران هدیه کرده و پلی برای زیارتی از راه دور گرداگرد حرم مطهر رضوی به امید آزادی و شفاعت در دنیا و آخرت شد.


در ادامه نیز خدام حرم رضوی در بیمارستان میلاد حضور یافتند و از بیماران این بیمارستان‌ نیز در بخش‌های مختلف عیادت و دلجویی کردند.


در پایان نیز کاروان این امام همام با اهدای بسته‌های متبرک، عطر و بوی رضوی را در فضای بیمارستان طنین انداز کردند.


همچنین مرکز آموزشی مرزبانی محمد رسول‌الله(ص) نیز امروز میزبان سفیران حرم امام رضا(ع) بودند و این کاروان حال و هوای حرم امام مهربانی‌ها را به میان پرسنل وظیفه و پایور این مجموعه آوردند.


در ابتدای این مراسم نیز خادمان حرم مطهر رضوی با حضور بر مزار شهید گمنام به مقام شامخ این شهید ادای احترام کردند و سپس یکی از خادمان رضوی صلوات خاصه را قرائت کرد و پرسنل پایور و وظیفه نیز با ادای احترام سلام نظامی به احترام پرچم متبرک ملکوتی امام هشتم(ع) ایستادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار