مدیر آموزش و پرورش خوی:

حجاب و عفاف ضامن سلامتی جامعه است

ارومیه (پانا)- مدیر آموزش و پرورش خوی گفت: حجاب و عفاف ضامن سلامتی جامعه و زمینه ای برای تربیت فرزندان انقلابی در تراز فرهنگ ایرانی و اسلامی است.

کد مطلب: ۹۲۸۲۷۹
لینک کوتاه کپی شد
حجاب و عفاف ضامن سلامتی جامعه است

مدیر آموزش و پرورش خوی به همراه معاون پرورشی و تربیت بدنی ازنمایشگاه عفاف و حجاب با موضوع جوانان و آینده سازان که به مناسبت هفته عفاف و حجاب در مسجد تاریخی مطلب خان دایر شده است ، بازدید به عمل آوردند.

" لطف اله حسینعلی زاده " مدیر آموزش و پرورش خوی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: فاطمه زهرا (س) بزرگترین بانوی بشریت و الگوی بارزی برای زنان جامعه امروز است.

وی در ادامه افزود: زنان جامعه با حفظ حجاب و عفت خود در جهت نهادینه کردن این فرهنگ نبوی ادامه دهنده راه آن بانوی بزرگوار باشند.

حسینعلی زاده فاطــمه زهرا (س) را بزرگ ترین بانوی بشریت دانست و تصریح کرد: برخی غفلت ها سبب شده تا مردم از وجود معنوی این بانوی دو عالم فاصله بگیرند؛ لذا درک صحیح و عمیق این نور الهی نیازمند پیروی از راه و سیره فرهنگ ناب محمدی است.

این مقام مسئول حجاب و عفاف را یکی از سنگرهای محکم برای زن در مقابل نگاه های زهرآلود برشمرد و بیان کرد: حجاب و عفاف ضامن سلامتی جامعه و زمینه ای برای تربیت فرزندان انقلابی در تراز فرهنگ ایرانی و اسلامی است.

مدیر آموزش و پرورش خوی ، پوشش اسلامی برای زنان را از ضرورت های دین مقدس اسلام برشمرد و گفت: یک زن مسلمان هرگز فرمان خداوند متعال را در مورد حفظ عفاف و حجاب خود فراموش نمی کند و در طول زندگی، حجاب خود را مانند گوهری گران بها پاسداری می کند.

وی ادامه داد: توجه به سیره حضرت زهرا (س) ضامن پایداری جوامع و مایه استحکام خانواده هاست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار