نیروی انسانی، تشنه سرمایه گذاری

همدان (پانا) - رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور در مراسم افتتاح بزرگ ترین مرکز آموزش هتلداری و گردشگری غرب کشور، نیروی انسانی و مهارت آموزی را یکی از کلیدی ترین اهدافی دانست که باید بخشی از سرمایه گذاری ها به آن اختصاص داده شود.

کد مطلب: ۹۲۸۲۱۶
لینک کوتاه کپی شد
نیروی انسانی، تشنه سرمایه گذاری

سلیمان پاک سرشت با بیان این که بخش اصلی و نقش آفرین در افتتاح مرکز آموزش هتلداری و گردشگری غرب کشور بخش خصوصی است، گفت: این پروژه نشان دهنده اعتلاف بین دولت و بخش خصوصی است.

پاک سرشت با تأکید بر این نکته که همواره ورود بخش خصوصی بربخش دولتی در اولویت قرار دارد، تصریح کرد: باید زمینه و جذابیت لازم را برای سرمایه گذاری بخش خصوصی فراهم و مدیریت محلی نیز محقق شود.

پاک سرشت با بیان این که این مرکز نمود مشارکت شرکای ملی وبین المللی است، افزود: در سازمان فنی و حرفه ای مهارت آموزی محور کارها است و مدیریت محلی فنی و حرفه ای جریانی است که باید به وقوع بپیوندد و در واقع بخش دولتی باید به دنبال جذب مشارکت بخش خصوصی توانمند و به روز باشد.

او ضمن بیان پیشنهاد نصب لوگوی شرکا بر درب ورودی مرکز آموزش گردشگری و هتلداری، گذاشتن کانتر جهت ثبت کد افرادی که آموزش دیده و مشغول به کار شده اند را بهترین تبلیغ برای این مرکز بیان کرد.

رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور گفت: قطعاً در آینده صنعت گردشگری یکی از صنایع بزرگ و توسعه یافته خواهد بود چراکه برای هشت سال متوالی بیش ترین رشد اقتصادی در جهان مربوط به این صنعت بوده است.
معاون وزیر در ادامه گفت: صنعت گردشگری یکی از اصلی ترین مزیت های رقابتی ما در دنیا است و باید سرمایه گذاری ها در این زمینه در سطح منطقه ای و حتی ملی انجام پذیرد.

رضوانه شعبانلو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار