با حضور معاون حقوقی وزارت آموزش و پرورش : بازدید اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از مدارس بیرجند

بیرجند (پانا)ـ معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش به همراه اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از 2 آموزشگاه شهر و مدارس روستای حاجی آباد بیرجند باردید کردند.

کد مطلب: ۹۲۸۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد
با حضور معاون حقوقی وزارت آموزش و پرورش : بازدید اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از مدارس بیرجند

حجت الاسلام علی عسکری با حضور در هنرستان کوثر، دبیرستان مصلی نژاد از نزدیک در جریان توانمندی ها و کمبودهای آموزش و پرورش به ویژه در زمینه مسایل آموزشی، پرورشی و زمینه های تولید در هنرستان ها قرار گرفت.

وی در ادامه با حضور در روستای حاجی آباد از دبیرستان های شهید نامجو و ریحانه النبی و دبیرستان کسروی این روستا نیز بازدید کرد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در ادامه به شهرستان خوسف سفزر کرد و از دبیرستان علامه امینی بازدید کرد.

از دیگر برنامه های امروز حضور اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در شهرستان ها و بازدید از مدارس بود.

محمد مهدی زاهدی نیز ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور اعضای کمیسیون آموزش در خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: این استان از استان‌های خوب کشور به لحاظ دین‌داری، مذهبی، فرهنگی و تمدنی است.

او با اشاره به سفر دو روزه اعضای کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی به خراسان‌جنوبی، بیان داشت: اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تقسیم و سفر به شهرستان‌های مختلف تمام مسائل آموزش عالی، فنی و‌حرفه‌ای و آموزش و پرورش استان خراسان‌جنوبی را بررسی خواهند کرد.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی هدف از سفرهای دوره‌ای کمیسیون آموزش به استان‌ها را رصد مسائل و مشکلات مرتبط با کمیسیون و حل این مشکلات دانست و مطرح کرد: موضوعات مطرح شده در این بازدیدها از سوی مسؤولان مربوطه در مرکز پیگیری خواهد شد.

زاهدی از اختصاص ردیف بودجه برای جهاد دانشگاهی خراسان‌جنوبی خبر داد و تبیین کرد: در بودجه سال 99 برای مراکز جهاد دانشگاهی قاین که دارای مجوز باشد و مراکز تحقیقاتی که توسط جهاد دانشگاهی ایجاد شود اعتباراتی در نظر گرفته می‌شود.

او تصریح کرد: زمان تصویب لایحه بودجه، توسط مجلس بودجه‌ای در اختیار جهاددانشگاهی قرار گرفته و موارد خاصی که در طول سال وجود دارد، به صورت جداگانه بررسی می‌شود.

همچنین رخشانی مهر، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، با سفر به نهبندان، از پروژه های نیمه تمام خوابگاه دبیرستان دکتر جوادی ، مجموعه ورزشی تختی ، اردوگاه قنداب و روستاهای گویاد و همند بازدید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار