استاندار خراسان رضوی در دیدار معاون وزیر کشور عراق مطرح کرد؛

آمادگی برای تاسیس شرکت مشترک ایرانی-عراقی باهدف ساماندهی گردشگری زیارت

مشهد (پانا) - استاندار خراسان رضوی گفت: برای ساماندهی گردشگری زیارت و تسهیل خدمت رسانی به زائران در شهرهای زیارتی، آماده تاسیس شرکت مشترک ایرانی عراقی هستیم.

کد مطلب: ۹۲۸۱۹۷
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی برای تاسیس شرکت مشترک ایرانی-عراقی باهدف ساماندهی گردشگری زیارت

به گزارش پانا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی‌رضا رزم‌حسینی در دیدار محمد بدر ناصر، معاون امنیتی و نظامی وزیر کشور عراق که در محل دفتر استاندار برگزار شد، اظهار کرد: برای خدمت رسانی بهتر به زائران ایرانی و عراقی در شهرهای زیارتی دو کشور، باید برنامه ریزی ویژه ای انجام گیرد.
وی افزود: این آمادگی وجود دارد که در راستای ساماندهی گردشگر زیارت و تسهیل خدمت رسانی به زائران در شهرهای زیارتی، یک شرکت مشترک ایرانی-عراقی تاسیس شود.
استاندار خراسان رضوی در ادامه از میزبانی شایسته مردم عراق از زائران ایرانی در ایام اربعین حسینی تقدیر کرد و گفت: اربعین سال گذشته در فرآیند خروج تجهیزات موکب های اربعین مشکلاتی وجود داشت که درخواست داریم این فرآیند در سال جاری تسهیل شود.
وی بیان کرد: برای تسهیل جابجایی زائران اربعین حسینی در مسیر مرز مهران تا نجف اشرف هم باید برنامه ریزی ویژه ای انجام گیرد.
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور عراق هم در این جلسه با ابراز خرسندی از سفر به مشهد مقدس و زیارت بارگاه منور امام رضا(ع) گفت: برای رفع مشکلات موجود در فرآیند ورود تجهیزات موکب های خدمت رسان به زائران اربعین حسینی و تسهیل حمل و نقل زائران اربعین در مسیر مرز مهران تا نجف اشرف برنامه ریزی های لازم انجام شده است.
وی افزود: برای رفع مشکلات موجود در مسیر خدمت رسانی شایسته به زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در ایام اربعین آماده دریافت هرگونه پیشنهاد و نقدی هستیم.
معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور عراق همچنین خواستار تسهیل فرآیند ورود و خروج زائران عراقی در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار