دو طرح ورزشی – عمرانی در منطقه 9 شهر اصفهان قابل اجراست

اصفهان (پانا) - همزمان با دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع)، مجموعه ورزشی نور در منطقه 9 شهر اصفهان، بازسازی و تجهیز و عملیات اجرایی خیابان حدفاصل بزرگراه شهید خرازی و خیابان شهید احمد حجازی با هزینه ای بالغ بر 303 میلیارد ریال در این منطقه آغاز می شود.

کد مطلب: ۹۲۸۱۸۵
لینک کوتاه کپی شد
دو طرح ورزشی – عمرانی در منطقه 9 شهر اصفهان قابل اجراست

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، همزمان با دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع)، بازسازی و تجهیز مجموعه ورزشی نور شامل استخر، سونا و جکوزی، سالن توپی و سالن رزمی با مساحت سه هزار و 405 مترمربع و مساحت کل زیربنای دو هزار و 600 مترمربع و با هزینه تملک و آزادسازی 45 میلیارد ریال، انجام شده و در اختیار شهروندان قرار می گیرد.
هزینه اجرا، بازسازی و تجهیز این مجموعه نیز 50 میلیارد ریال بوده است تا همزمان با فصل تابستان شهروندان این منطقه بتوانند از امکانات جدید این مجموعه استفاده کنند.
زیربنای استخر نور یک هزار و 800 مترمربع، زیربنای سالن توپی 800 مترمربع، ابعاد زمین بازی چند منظوره 40 در 20 متر است. همچنین سالن رزمی دارای زیربنای 140 مترمربع و پارکینگ 800 متر است.
دیگر پروژه منطقه 9 شهر اصفهان، آغاز عملیات اجرایی خیابان حدفاصل بزرگراه شهید خرازی و خیابان شهید احمد حجازی با اعتبار 208 میلیارد ریال است که 180 میلیارد ریال برای آزادسازی و 28 میلیارد ریال برای عملیات اجرایی این خیابان هزینه شده است.
خیابان حدفاصل بزرگراه شهید خرازی و خیابان شهید احمد حجازی با کاهش بار ترافیکی خیابان آتشگاه و شهید اشرفی اصفهانی، می تواند تردد خودروها را در منطقه 9 تسهیل کند.
طول این خیابان 500 متر، عرض خط بدنه 36 متر و عرض ترافیکی آن 18 متر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار