جابجایی بیش از یک‌میلیون و ۹۰۰ هزار نفر از پایانه‌های مسافربری شهرداری قم

قم (پانا) - مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم از جابجایی بیش از یک‌میلیون و ۹۰۰ هزار نفر از پایانه‌های قم خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۸۱۴۰
لینک کوتاه کپی شد
جابجایی بیش از یک‌میلیون و ۹۰۰ هزار نفر از پایانه‌های مسافربری شهرداری قم

رضا پوریافر با اشاره به عملکرد سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم، اظهار داشت: در سال گذشته بیش از ۱۳۱ هزار دستگاه اتوبوس، مینی‌بوس و تاکسی برون‌شهری از خدمات این سازمان برای جابجایی مسافران استفاده کرده‌اند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم با بیان اینکه مجموع جابجایی‌های مسافرین در سال گذشته به بیش یک‌میلیون و ۹۸۹ هزار نفر رسید، ابراز کرد: این تعداد مسافر از پایانه‌ها و پارکسوارهای این سازمان جابجا شده‌اند که نسبت به سال ۹۶ با رشد حدود ۱۰ درصدی روبرو شده است.

پوریافر ادامه داد: ۵۴۴ دستگاه اتوبوس در سال گذشته بیش از ۲۱ هزار و ۷۶۰ زائر عراقی را از مرز مهران وارد پایانه مرکزی شهر قم کرده‌اند.

وی با اشاره به خدمات انجام شده در ایام اربعین سال گذشته، تصریح کرد: در این ایام ۱۱۵۴ دستگاه اتوبوس بیش از ۴۰ هزار زائر را از قم به مرزهای مهران، چذابه و شلمچه اعزام کردند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم جابجایی زائران حج تمتع را در سال گذشته مورد توجه قرار داد و افزود: با سرویس‌دهی ۴۲ دستگاه اتوبوس تعداد ۱۸۴۸ نفر از زوار از پایانه مرکزی به فرودگاه برای حج تمتع اعزام شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار