لزوم مشارکت دولت در بخش حمل‌ و نقل عمومی قم

قم (پانا) - مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با تأکید بر اینکه دولت باید با افزایش یارانه‌ها و ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت راه مشارکت بخش خصوصی را هموار کند، گفت: سال گذشته دولت حدود ۷۰۰ میلیون تومان یارانه داده که بسیار این مبلغ ناچیز است.

کد مطلب: ۹۲۸۱۳۹
لینک کوتاه کپی شد
لزوم مشارکت دولت در بخش حمل‌ و نقل عمومی قم

امیر یزدی با اشاره به اهمیت حمایت دولتی در پرداخت یارانه حمل‌ و نقل عمومی شهرها، اظهار داشت: برای تأمین هزینه‌ها قرار بود که کرایه به سه صورت دولت، شهرداری و مردم تأمین شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با بیان اینکه متأسفانه دولت در این سال‌ها حمایت چندانی از حمل‌ و نقل عمومی در شهرها نداشته است، ابراز کرد: از حدود ده سال پیش تاکنون دولت‌ حمایتی مشخص و شاخص از حمل‌ و نقل عمومی نداشته‌اند که همین امر سبب افزایش طول عمر ناوگان شده است.

یزدی ادامه داد: اکثر اتوبوس‌های فعال در شهر قم وابسته به بخش خصوصی است که در آستانه اتمام قرارداد ده‌ ساله قرار دارد و پس از آن نمی‌توانیم تصمیمی برای آن‌ها بگیریم.

وی با تأکید بر اینکه دولت باید با افزایش یارانه‌ها و ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت راه مشارکت بخش خصوصی را هموار کند، عنوان کرد: سال گذشته دولت حدود ۷۰۰ میلیون تومان یارانه داده که بسیار این مبلغ ناچیز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار