ادامه جنگ کلامی کاپیتان تیم ملی فوتبال زنان آمریکا و «ترامپ»

تهران (پانا) - «مگان راپینو» کاپیتان تیم ملی فوتبال زنان آمریکا بار دیگر جنگ لفظی خود را با «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری این کشور شعله‌ور کرد و مدعی شد سیاست های وی اقلیت های آمریکایی را در معرض خطر قرار می‌دهد.

کد مطلب: ۹۲۸۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد
ادامه جنگ کلامی کاپیتان تیم ملی فوتبال زنان آمریکا و «ترامپ»

راپینو در جریان جام جهانی که با قهرمانی آمریکا و جایزه بهترین بازیکن و بهترین گلزن جام برای وی به اتمام رسید، در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه در صورت دعوت ترامپ به کاخ سفید خواهد رفت یا خیر، گفته بود: به کاخ سفید لعنتی نخواهم رفت.

ترامپ نیز در واکنشی مختص خود، اعلام کرد که وی مجموعه تیم ملی آمریکا را به کاخ سفید دعوت خواهد کرد و به راپینو هشدار داده بود که به «آمریکا، کاخ سفید و پرچم این کشور» اهانت نکند.

راپینو در مصاحبه با شبکه سی‌ان‌ان در واکنش به این موضوع که آیا پیامی برای ترامپ دارد یا خیر، خطاب به رئیس جمهوری آمریکا گفت: پیام شما مردم را جدا می‌کند؛ من و امثال من و رنگین پوستان را جدا می‌کنید؛ آمریکایی‌هایی که ممکن است از شما حمایت کنند.

وی ادامه داد: با این کار آمریکا را به عقب برمی‌گردانی؛ دورانی که برای هیچکس فوق العاده و خوب نبود؛ شاید آمریکای فعلی برای تعداد کمی از افراد خوب باشد اما نه برای شمار معقولی از آمریکایی‌ها در سرتاسر جهان؛ شما به عنوان رهبر این کشور مسئولیت خطیری را برای حفاظت از تک تک افراد داشته و باید در قبال آنان بهتر از این عمل کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار