معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر: والدین الگوی اول فرزندان در رابطه با عفاف ،حجاب و گفتمان صحیح هستند

اسلامشهر(پانا) - همایش عفاف و حجاب به مناسبت گرامیداشت روز ملی حجاب در سالن اجتماعات کانون فرهنگی ، تربیتی اسلامشهر برگزارشد.

کد مطلب: ۹۲۸۰۸۳
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر: والدین الگوی اول فرزندان در رابطه با عفاف ،حجاب  و گفتمان صحیح هستند

در این برنامه ابوالفضل اخوان، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر در سخنانی با گرامیداشت دهه کرامت اظهار داشت: در وضعیت کنونی جامعه ما از جمله دغدغه‌های مسئولین،مربیان و والدین مقابله با ناهنجاریها و آسیب‌های اجتماعی است که در همین رابطه معاونت‌هایی در وزارت کشور و قوه قضاییه هم تشکیل و در حال فعالیت میباشد.

او در ادامه افزود: جوانان و نوجوانان ما در تیررس دشمنان قرار دارند و در مواردی هم کم کاری صورت گرفته و باید در نظر داشت مبحث ناهنجاریها ، بد حجابی ، اعتیادو ... در بسیاری موارد به متلاشی شدن بنیان خانواده منجر میشود.

اخوان خاطر نشان کرد: در راستای ایجاد مشکلات فقط دشمنان خارجی تنها دخالت ندارند و والدین الگوی اول فرزندان در رابطه با عفاف و حجاب و گفتمان صحیح هستند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهراذعان داشت: معاونین ومربیان پرورشی و تربیتی ما در آموزش و پرورش با تلاش فراوان و اجرای برنامه های خوب با بهره گیری از زندگی ائمه اطهار (ع)در حال خدمت هستند و امیدواریم با حرکتهای خود بتوانیم گوشه ای از دغدغه رهبری را در رابطه با آسیب های اجتماعی و ناهنجاریهای جامعه را جبران کنیم.

در این جلسه که کارشناس مسئول فرهنگی و هنری، کارشناس امور شاهد و ایثارگران و مربیان و معاونین پرورشی و تربیتی واحدهای آموزشی دختران و مسئولین بسیج دانش آموزی خواهران نیز حضور داشتند ،نمایشگاه محصولات پوشش اسلامی هم برپا شده بود.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار