انضباط و انسجام اداری و مالی در شهرداری ها باید بعنوان یک اصل ، همواره رعایت شود

اردبیل (پانا) - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در آئین معارفه شهردار شهر پارس آباد گفت : انضباط و انسجام اداری و مالی در شهرداری ها باید بعنوان یک اصل ، همواره رعایت شود.

کد مطلب: ۹۲۸۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد
انضباط و انسجام اداری و مالی در شهرداری ها باید بعنوان یک اصل ، همواره رعایت شود

مسعود امامی یگانه که در آئین معارفه شهردار شهر پارس آباد سخن می گفت ، ادامه داد : کوتاهی و قصور در نظارت بر مسائل مالی پذیرفتنی نیست و شهرداران نسبت به مسائل مالی و انضباط اداری دقیق و حساس باشند.
او تصریح کرد : شهرداری که نتواند مجموعه اداری تحت امر خویش را نظارت و مدیریت کند ، نمی تواند شهر را اداره کند .
معاون استاندار اردبیل با بیان اینکه انقلاب اسلامی به راحتی به دست نیامده و حاصل خون هزاران شهیدان و جانفشانی ها و رشادت های جوانان این مرز و بوم است ، بیان کرد : کسانی که در ارکان مدیریتی قرار گرفته و از جایگاه و منزلت اجتماعی برخوردار می شوند تکلیف شان سنگین است ، چرا که باید جوابگوی مادران شهدایی باشند که هنوز هم چشم انتظار فرزندان خود هستند .
امامی یگانه با اشاره به اینکه مردم و جوانان کاستی ها و کمبودها را درک می کنند اما هرگز نمی پذیرند که شاهد باندبازی ، گروه گرایی و استخدام سفارشی افراد باشند، تصریح کرد : نباید مسائلی پیش بیاید که نظام را زیر سئوال ببرد و اعتماد عمومی را خدشه دار کند.
او با اشاره به تاکید استاندار اردبیل برای حفظ نظافت ، پاکیزگی و تنظیف مطلوب شهر، بیان کرد : نظافت شهر آبرو و ویترین خدمات رسانی شهرداری است و نیروهائی که در این بخش به کار گرفته می شوند باید توانمند باشند.
معاون استاندار اردبیل اساس تشکیل شورا و شهرداری ها را تقویت مشارکت عموم و واگذاری امور به خود مردم دانست و افزود : شورای اسلامی با آرای مردم انتخاب و پشتوانه مردمی سرمایه اصلی اعضای شوراست و شهرداری هم که با آرا و نظر شورا انتخاب می شود باید مورد حمایت و پشتیبانی شورا قرار گیرد تا بتواند در پیشبرد اهداف و برنامه ریزی ها موفق باشد.
امامی یگانه ادامه داد : معاونت عمرانی استانداری نیز با تمام اختیارات و ظرفیت های قانونی خود در کنار شورا و شهرداران برای خدمت رسانی مطلوب تر و جلب رضایت مردم از هیچ اقدامی فروگذار نیست.
او در بخش دیگری از سخنان خود به تزریق اعتبارات دولتی و حمایت های صورت گرفته از شهرداری پارس آباد اشاره و خاطر نشان کرد : پرداخت ۱۲ میلیارد تومان درقالب اعتبارات دولتی و اوراق مشارکت ، اختصاص یکدستگاه خودروی آتش نشانی از مجموع دو دستگاه سهم استان در راستای تقویت شهرداری پارس آباد انجام داده ایم و از محل اعتبارات بازآفرینی شهری بدون محدودیت و سقف پرداختی به پروژه های شهرداری اختصاص می یابد.
در این آئین که در محل فرمانداری شهرستان پارس آباد ترتیب یافت ، از خدمات مولایی سرپرست سابق شهرداری پارس آباد تجلیل و منفرد بعنوان شهردار این شهر معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار