33 پایگاه اوقات فراغت در کاشان فعالیت می‌کند

کاشان ( پانا) - کارشناس مسوول فرهنگی هنری مدیریت آموزش و پرورش کاشان از آغاز فعالیت 33 پایگاه غنی سازی اوقات فراغت در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۸۰۴۱
لینک کوتاه کپی شد
33 پایگاه اوقات فراغت در کاشان فعالیت می‌کند

محمد رضا معصومی در گفت وگو با پانا کاشان اظهارکرد: برنامه های ستاد اوقات فراغت دانش آموزان در قالب 60 برنامه برای آموزش های هنری، مهارت های حرفه آموزی و ورزش طراحی شده است.
وی افزود: از مجموع 33 پایگاه اوقات فراغت، 14 پایگاه ویژه دختران با سه هزار و 401 مهارت آموز و 19 پایگاه نیز با حضور سه هزار و 180 دانش آموز پسر تشکیل شده است.که سه هزار و 644 نفر در دوره ابتدایی و دو هزار و 935 نیز شاغل دوره متوسطه هستند.

آموزش های هنری شامل سفالگری، بازیگری، نقاشی، خوشنویسی، سفره آرایی، آشپزی، منبت، معرق، قلم زنی، گلسازی و گلدوزی، قالی بافی و بافتنی ها می باشد.
وی گفت: کلاس های ورزشی شامل فوتسال، والیبال، ژیمناستیک، کاراته، دفاع شخصی، شنا، بسکتبال، هندبال، دو ومیدانی، تنیس، بدمینتون و آموزش های عمومی شامل آموزش شهروندی و مهارتهای زندگی، آموزش خواندن و تفسیر قرآن است.
وی تصریح کرد: خرمی افزود: شرکت در فعالیت پایگاه های اوقات فراغت فرصتی است تا دانش آموزان مسیر آینده خود را براساس علاقه و توانمندی ها تعیین کرده و با یک حرفه و مهارت آشنا شوند.

معصومی گفت: برای برگزاری پایگاه اوقات فراغت، 109 نفر از عوامل اجرایی مشغول فعالیت هستند و تفکیک فراگیران به صورت چهار و 291 نفر در مدرسه، 720 نفر عضو کانون دانش آموزی، 250 نفر مدرسه قرآنی، یک هزار و 160 نفر در کانونهای ورزشی، 40 نفر عضو پژوهشسرا و 120 نفر در طرح هجرت مشارکت دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار