رسالت اصلی روابط عمومی هر سازمان هنر مردم داری با افراد جامعه اش است

ایلام (پانا)_رییس روابط عمومی شرکت گازاستان ایلام از روابط عمومی به ویژه در سازمان هایی ک با شیوه مصرف عموم مردم ارتباط دارد، هنر مردم داری آن حوزه با افراد جامعه ش خواند.

کد مطلب: ۹۲۸۰۰۴
لینک کوتاه کپی شد
رسالت  اصلی روابط عمومی  هر سازمان  هنر مردم داری با افراد جامعه اش است

ملکی با اشاره به اینکه روابط عمومی یعنی هنر مردم داری و دانستن برقراری رابطه خوب با دیگران، خاطرنشان کرد: در این نهاد با برقراری مناسب ارتباطات دو سویه با جامعه بخصوص با اهالی رسانه ها به اهداف مورد نظر خود رسیده است.

وی با بیان این که مجموعه روابط عمومی این شرکت با اصحاب رسانه استان ارتباط و تعامل سازنده دارد، اظهار داشت: روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی بین جامعه و مسئولان این واحد صنعتی، نقش سازنده ایفاء می کند و طی سالیان متوالی این مهم به اثبات رسیده است.

رییس روابط عمومی شرکت پالایش گاز ایلام با بیان اینکه روابط عمومی آئینه تمام نمای سازمان برای جامعه است، تصریح کرد: توجه به افکارعمومی، تعامل و همکاری فعال و مستمر با رسانه های دیداری و نوشتاری، ایجاد برنامه های نظام مند و اطلاع رسانی شفاف، می تواند این واحد را کارآمد جلوه دهد.

ملکی به ارتباط و تعامل سازنده با رسانه های استان از جمله خبرگزاری ها، روزنامه های کثیرالانتشار، هفته نامه های محلی، پایگاه ها و کانال های خبری در استان اشاره کرد و افزود: در سال گذشته بیش از 170 خبر و گزارش در حوزه های مختلف این شرکت تولید شده که خوشبختانه با همکاری رسانه های استانی، منطقه ای و ملی به جامعه هدف اطلاع رسانی شده است.

رئس روابط عمومی شرکت پالایش گاز ایلام، خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 90 روزنامه کثیرالانتشار،50 هفته نامه، دوهفته نامه و ماهنامه، 42 پایگاه خبری و 18 خبرگزاری و چندین کانال خبری فعال در استان فعالیت می کنند که با شرکت پالایش گاز ایلام ارتباط و تعامل سازنده ای دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار