نشست اصحاب فرهنگ،هنرورسانه بافرماندارشیروان

شیروان(پانا)- نشست هم اندیشی جمعی از نمایندگان اصحاب فرهنگ،هنر و رسانه با فرماندار شیروان در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۲۷۹۰۶
لینک کوتاه کپی شد
نشست اصحاب فرهنگ،هنرورسانه بافرماندارشیروان

فرماندار شهرستان شیروان با بیان تبریک دهه کرامت در این نشست هم اندیشی گفت: شهرستان شیروان پتانسیل ها و ظرفیت های بسیار خوبی از گذشته داشته و دارد و باید برای پیشرفت این شهرستان همه موانع و مرزها را از میان برداشت.

امین رضا مرآتی افزود: به فضای عمومی و گفتمان های شهرستان کمک کنید و باید این گفتمان ها به گونه باشد که نشان دهد اصالت های فرهنگی و اعتقادی هم چنان محفوظ است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه همه باید پیشقدم شویم تا هنر در کلام و رفتارمان تجلی پیدا کند اظهار داشت: شما هنرمندان باید در تمام مباحث و آسیب های اجتماعی، موضوع فرهنگ و هنر را گسترش داده تا فراگیر شود و هر یک از افراد جامعه که با اصحاب فرهنگ و هنر همنشین شود قطعا رفتار و گفتارش بهتر از گذشته خواهد شد و قطعا افراد سالمی خواهند ماند.

مرآتی در پایان از تمام هنرمندان درخواست نمود، با هنری که دارند روی نسل جدید کار کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شیروان در این نشست صمیمی گفت: اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان شیروان با ارائه و اجرای ایده های خود، همیشه در سطح شهر و استان موثر بوده و برنامه های خوبی را انجام داده اند.

زهره بابایی با اشاره به اینکه هنرمندان شهرستان شیروان بسیار توانمند هستند، کسب افتخارات ملی در بخش آواها و نواها توسط هنرمندان شیروان، برگزاری جشنواره های مختلف استانی تئاتر، خط تحریری، شب شعر، همکاری داوران شیروانی در جشنواره های استانی، نمایشگاه های کتاب با تخفیف 50 درصد، مد و لباس سنتی، اجرای 11 نمایش و 9 برنامه موسیقی، افتتاح پلاتو، برپایی کارناوال های شادی را بخشی از فعالیت های انجام گرفته توسط انجمن های فرهنگی و هنری در این شهرستان اعلام نمود.

در ادامه نمایندگان انجمن های فرهنگی و هنری شهرستان درد دل ها و دغدغه های خود را با فرماندار شیروان در میان گذاشتند.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار