فرماندار اسلامشهر: انتخابات تجلی مردم سالاری دینی در نظام اسلامی است

اسلامشهر(پانا) - فرماندار اسلامشهر گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره مجلس خبرگان رهبری در اسفند98 پاسخی کوبنده به یاوه گویی های ترامپ رئیس جمهور متوهم آمریکاست.

کد مطلب: ۹۲۷۸۷۸
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهر: انتخابات تجلی مردم سالاری دینی در نظام اسلامی است

مسعود مرسلپوردر جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری باشکوه انتخابات اسفند98 اظهار داشت: تمام تلاش آمریکایی‌ها با خروج از برجام و اعمال تحریم‌های ظالمانه که در چهل سال گذشته بی سابقه بوده، فاصله انداختن میان قاطبه مردم و نظام اسلامی است.

او در ادامه گفت: دشمنان ما بدنبال ایجاد یاس و ناامیدی بین مردم هستند ومسئولین باید با تلاش و خدمت شبانه روزی لبخند رضایت را بر لبان مردم نشانده و امید را در دلها زنده نگه دارند.

فرماندار اسلامشهر افزود:مهم نیست چه کسانی در انتخابات رای بیاورند،لیکن حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات حائز اهمیت است و باید از تمام ظرفیت‌های شهرستان جهت مشارکت بالای مردم در انتخابات اسفند کمک بگیریم.

او خاطر نشان کرد: انتخابات تجلی مردم سالاری دینی در نظام اسلامی است و باید کلیه زیرساخت‌های لازم جهت برگزاری هرچه بهتر انتخابات در شهرستان فراهم شود.

مرسلپور با اشاره به آغاز فعالیت‌های ستاد انتخابات استان تهران گفت: کلیه ادارات شهرستان نیز مطابق قانون باید همکاری و تعامل لازم را با برگزارکنندگان انتخابات داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار