با پیگیری های ساعی صورت میگیرد:

استخدام وکیل جدید برای وحید گلبوستانی و همسرش از طریق سرکونسولگری ایران در هند

تبریز(پانا) - با پیگیری های زهرا ساعی، سرکونسولگری ایران در حیدرآباد هند برای وحید گلبوستانی هنرمند تبریزی و همسرش وکیل جدید استخدام می شود.

کد مطلب: ۹۲۷۸۷۷
لینک کوتاه کپی شد
استخدام وکیل جدید برای وحید گلبوستانی و همسرش از طریق سرکونسولگری ایران در هند

زهرا ساعی نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: بعد از دیدار با خانواده وحید گلبوستانی، هنرمند تبریزی که گرفتار باندهای قاچاق انسان شده و از زندان های هندوستان سر درآورده‌اند پیگیر موضوع پرونده این زوج از وزارت امور خارجه شدم.

وی ادامه داد: بعد از رایزنی با مقام وزارت و آقای جابر انصاری معاون کنسولی وزارت امور خارجه پیگیری های مجدد برای یافتن راه حلی برای نجات این زوج و فرزند خردسالشان انجام شده است.

ساعی همچنین گفت: بعد از پیگیری های انجام شده نتیجه پیگیری ها توسط وزارت امور خارجه به اینجانب اعلام شد.

وی‌ افزود: طبق اعلام این مقام وزارت امور خارجه متاسفانه این زوج هنرمند به اتهام ارایه گذرنامه جعلی کشور اسپانیا در فرودگاه بنگلور هند دستگیر شدند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از زمان دستگیری این زوج، سرکونسولگری کشورمان در حیدرآباد و سفارت جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو تلاش ها، مکاتبات و پیگیری های زیادی با توجه به وضعیت جسمانی و بیماری این دو هنرمند تبریزی انجام داده است.

وی در ادامه گفت: متاسفانه وکیلی فعلی این زوج هنرمند از کفایت کافی برخوردار نیست و طبق پیگیری های صورت گرفته توسط اینجانب مقرر شده است تا سرکونسولگری ایران در حیدرآباد هند برای وحید گلبوستانی هنرمند تبریزی و همسرش وکیل جدید استخدام کند.

ساعی در ادامه با اشاره به وضعیت وخیم جسمانی وحید گلبوستانی و همسرش عرفانه صدیق پور گفت: سفارت جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو در چندین یادداشت و ملاقات های متعدد وضعیت جسمانی این زوج و مسئولیت هر گونه اتفاق ناشی از بیماری آنها را به دولت هند متذکر شده است.

وی ادامه داد: امیدواریم با پیگیری های مستمر نمایندگان تبریز، سفارت جمهوری اسلامی ایران در دهای نو و سرکونسولگری ایران در حیدر آباد هند بزودی شاهد رفع مشکل این زوج هنرمند تبریزی و بازگشت به کشورمان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار