بهره‌برداری و آغاز به‌کار ۲۲۲ پروژه در شهر قم

قم (پانا) - ۲۰۹ پروژه شهری به مناسبت دهه کرامت طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان ملی و استانی افتتاح و عملیات اجرایی ۱۳ پروژه عمرانی نیز در شهر مقدس قم آغاز شد.

کد مطلب: ۹۲۷۸۴۰
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌برداری و آغاز به‌کار ۲۲۲ پروژه در شهر قم

آیین افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۲۲۲ پروژه شهری با حضور جمعی از مسئولان ملی و استانی از جمله آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت ملی و احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در مسجد حضرت علی‌اصغر(ع) واقع در میدان امام حسین(ع) قم برگزار شد.

همچنین، سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار، معاونان و مدیران عامل سازمان‌های شهرداری قم، محسن بهشتی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم، اعضای شورای اسلامی شهر قم و جمعی دیگر از مدیران و مسئولان استانی نیز در این مراسم حضور داشتند.

علیرضا قاری‌قرآن معاون فنی و عمرانی شهرداری قم در این مراسم طی سخنانی به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده عمرانی در شهر کریمه اهل‌بیت(س) پرداخت و اظهار کرد: امروز افتتاح و آغاز به‌کار ۲۲۲ پروژه با هزینه‌ای بالغ بر ۴۶۰ میلیارد تومان انجام می‌شود.

آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور نیز در این مراسم، گفت: قم به خصوص در دهه‌های اخیر منطقه نیروگاه نقش مهمی در عرصه‌های انقلابی داشته است و بنده افتخار دارم که در این منطقه زندگی می‌کردم و این منطقه را پیشگام ارزش‌های انقلابی می‌دانیم و خدمت سایر سازمان‌ها و نهادها به این منطقه و دیگر مناطق قم بالاترین خدمت است هر چند همه مناطق باید عادلانه ترقی کنند و ما به همه مردم در حاشیه و متن شهر باید توجه داشته باشیم به ویژه مناطقی که پر جمعیت است و شور انقلابی و اسلامی دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار