برگزاری جلسه ستاد پروژه مهرسال تحصیلی۹۸شهرستان حمیدیه

حمیدیه (پانا)-مدیر آموزش و پرورش شهرستان حمیدیه خبرداد: هدف از اجرای پروژه مهر اقدامی سازنده و موثر و هدفمند برای آماده سازی مدارس برای سال تحصیلی جدید درهمه حوزه هااست.

کد مطلب: ۹۲۷۸۳۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه ستاد پروژه مهرسال تحصیلی۹۸شهرستان حمیدیه

کریم سعیداوی در جلسه ستاد پروژه مهر سال تحصیلی99-98 در حمیدیه افزود: بهره گیری از ظرفیت های مادی و معنوی آموزش و پرورش و سایر ادارات مرتبط در جهت بازگشایی هرچه باشکوه تر مدارس باید مورد توجه قرار گیرد و نظربه برخی محدودیت های موجود بایدهمه تلاش کنند تا مدارس را به شرایط ایده‌آل جهت مهیانمودن بسترمناسب آموزش وپرورش دانش آموزان برسانیم.

او ادامه داد: انتظار می رود همه مسئولین شهرستان همراه و همدل تا زمان بازگشایی مدارس هر چه بهتر و مطلوبتر در کنار آموزش و پرورش باشند.

مدیر آموزش و پرورش حمیدیه همچنین اظهار داشت: ایجاد آمادگی، طراحی و تدوین برنامه جامع و مناسب برای شروع سال تحصیلی99-98 در شهرستان امری ضروری است.

کریم سعیداوی در ادامه از معاونین و کارشناسان خواست به مسائلی همچون آراستگی، زیباسازی فضا و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در میان دانش آموزان توجه بیشتری نمایند و همچنین در امر مستند سازی فعالیت ها بهتر عمل شودتا تلاش های مدیران بهتر شناسایی و‌ معرفی گردد.

در ادامه این جلسه حمیدمشعلی دبیر ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش حمیدیه نیز به تشریح دستورالعمل پروژه مهر سال تحصیلی 99-98 پرداخت.

حمیدمشعلی به شرح وظایف کمیته های سازماندهی، تعمیر و تجهیز، تبلیغ و اطلاع رسانی ، نظارت و ارزیابی و تائید صلاحیت را پرداخت وبر بازدید مستمرومنظم کارگروه هاوکمیته هاتاکید کرد.

در این جلسه مقرر شد، اقدامات انجام شده در قالب پروژه مهر به نحو شایسته از طریق رسانه های تصویری، دیداری و شنیداری به اطلاع اولیا و همکاران و دانش آموزان، شورای آموزش و پرورش و اداره کل آموزش و پرورش استان رسانده شود.

همچنین مسائل مربوط به مدارس بطورجدی پیگیری شودتا سال تحصیلی آینده با آمادگی هر چه بهتر آغاز و دانش آموزان بدون هرگونه دغدغه در شرایطی مطلوب و مناسب به تحصیل و فراگیری علم و دانش بپردازند.

مقرر شد آموزش و پرورش و مدارس با ادارات و نهادهای تاثیرگذار شهرستان در زمینه همکاری برای پروژه مهر98 مدارس تعامل مثبت و سازنده ای داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار