فرمانده سپاه ناحیه سنندج:

هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور و طرح هجرت3 و یا طرح اوقات فراغت در تعطیلات تابستانی تربیت صحیح است

سنندج(پانا)-جلسه هماهنگی بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی با حضور فرمانده سپاه ناحیه سنندج، مدیران آموزش و پرورش نواحی 1 و 2 و کلاترزان در سالن اجتماعات مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج تشکیل شد.

کد مطلب: ۹۲۷۸۳۴
لینک کوتاه کپی شد
هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور و طرح هجرت3 و یا طرح اوقات فراغت در تعطیلات تابستانی تربیت صحیح است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج در این جلسه عسکری فرمانده سپاه ناحیه سنندج ضمن تشکر و قدردانی از مدیران نواحی آموزش و پرورش که با همکاری و همدلی توانسته اند برنامه های مشترک بسیج و آموزش و پرورش را هدایت نمایند و همجنین نقش پررنگ فرهنیگان شهرستان سنندج دراجلاسیه و کنگره 5400 شهید استان کردستان و همچنین پوشش خبری رسانه ها که با همکاری و همیاری فرهنگیان تحقق یافته است.

فرمانده سپاه ناحیه سنندج به اهداف تربیتی بسیج پرداخت و گفت: هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور و طرح هجرت3 و یا طرح اوقات فراغت در تعطیلات تابستانی تربیت صحیح است که در واقع بسیج هدف تربیتی دارد که با اجرای این طرحها در جهت مهارت افزایی، دانش و تربیت آنان را در اولویت قرار دهیم.

سرهنگ عسکری در ادامه به تشریح بیانیه ی گام دوم پرداخت و گفت: رهبر انقلاب با ترسیم بیانیه ی گام دوم که جوانان و نوجوانان رامخاطب قرار داده در اجرای توصیه های ارزشمند رهبر بسیج نقش موثری را در اجرا و پیاده نمودن و تشریح این نقشه راه داشته است که امیدواریم بتوانیم در فصل تابستان جهت تشریح گام دوم مربیانی را تربیت و آموزش داد تا نقش پررنگ جوانان و نوجوانان در سرنوشت و آینده خود را غنی بخشیم.

سپس حاضرین در جلسه مطالبی در باره طرح هجرت 3 در فصل تابستانی و اردوهای جهادی بیان داشتند و پیرامون دستور کار جلسه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار