کاروان خدام حرم رضوی وارد بهاباد شد

بهاباد ( پانا ) - کاروان خدام حرم رضوی به مناسبت دهه کرامت وارد شهرستان بهاباد شدند و مورد استقبال گرم و صمیمی و با شکوه مردم ولایت مدار و مسئولان بهاباد قرار گرفت.

کد مطلب: ۹۲۷۸۲۱
لینک کوتاه کپی شد
کاروان خدام حرم رضوی وارد بهاباد شد

خدام حرم رضوی در حالی که پرچم متبرک آستان مقدس حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) را حمل کردند در میدان امام حسین (ع) بهاباد مورد استقبا ل اقشار مختلف مردم و مسئولان این شهرستان قرار گرفتند .

مشتاقان و دلدادگانِ امامت و ولایت با شور و شعف، از خادمین حرم رضوی استقبال کردند که نوای «رضا؛ رضا» را سر می دادند و با اهدای گل از خاد مان حرم مطهر آن امام، عشق و ارادت خود به اهل بیت (ع) و به ویژه حضرت امام رضا (ع) را به نمایش گذاشتند.

در ادامه، کاروان خادمین با گرداندن پرچم سبز گنبد امام رضا (علیه السلام)، مردم را به زیارت معنوی و عاشقانه امام مهربانی‌ ها دعوت کردند و ارادتمندان اهل بیت(ع) به امام هشتم شیعیان جهان سلام کردند.

گفتنی است حضور در جشن زیر سایه خورشید در روستای بنستان و بهاباد، عیادت از بیماران بیمارستان حکیم بهابادی، دیداربا خانواده شهدا، سرکشی ودیدار با سالمندا ن، دیدار با امام جمعه و رئیس اداره تبلیغات اسلامی از جمله برنامه های سفر خدام رضوی به شهرستان بهاباد میباشد.

مهدی اخوان بهابادی خبرنگار بهاباد یزد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار